Louis
,,Lottie poď už musíš ísť domov. Zayn potrebuje kľud a ty sa musíš vyspať.'' Povedal som sestre večer, keď mi končila smena a ona pri ňom preplakala celé popoludnie.,,Nie ešte nie. Loui daj nám ešte chvíľu."
,,Ségra je skoro sedem hodín večer návštevné hodiny dávno skončili a dostaneme obaja, keď nás tu primár nájde."
,,Ja ho milujem a on ma nevnímá." Pohľadil som svoju sestru po vlasoch a povedal,,Ale vníma ťa. Je v umelom spánku, lebo má veľké bolesti, keď ho teraz necháš odpočívať, tak sa budete opäť spolu prechádzať po parku.''
,,Naozaj?''
,,Musíš len veriť, že to dokáže.''
,,Je to príliš ťažké.''
,,Ja viem musel som tak vidieť Harryho a nebolo mi najlepšie, ale on sa s toho dostal a snaží sa s toho dostať aj Zayna.''
,,A za to mu ďakujem. Neprežijem to, keď sa s toho nedostane.''
,,Za desať minút nech si pri aute, budem ťa tam čakať.''
,,Dobre braček, len sa s ním ešte rozlúčim."
,,Ale pohni si nebudem na teba čakať, keď tam nebudeš do desať minút ideš domov pešo.''
,,Spoľahni sa braček.''Lottie
Louis odišiel a ja som sa pozrela na bezvládne telo Zayna napojené na prístroje, ktoré pipali do rytmu jeho srdca, tak som vedela, že stále žije a má nejakú nádej.,,Láska si pre mňa všetkým, len to hlavne nevzdávaj toľko toho spolu ešte musíme podniknúť. Ja teraz pôjdem za bratom, aby dlho nečakal, tak sa maj a prídem zajtra. '' Pobozkala som ho na pery, ktoré mal stále teplé a nad tým som sa pousmiala.
Len čo som sa však od jeho teplých pier odpojila stalo sa to na čo som nechcela myslieť:Začala som kričať,,Pomoc, pomoc pomoc, Zayn nieeeee. Prosím láska vráť sa. Nesmieš ma tu nechať, ešte nie.''
Dvere sa rozleteli a do izby vbehol primár, Harry a dalšie dve doktorky.,,Čo si mu urobila?'' Spýtal sa ma Harry.
,,Ja? Nič len som mu hovorila, že ho milujem a nemá to ešte vzdávať. Potom, že už musím ísť, ale prídem zase zajtra a nakoniec som ho pobozkala. Prosím zachráňte ho. Ja to bez neho neprežijem.''
,,Urobíme čo bude v našich silách teraz choď za Louisom už stepuje pred autom. Čaká na teba. Choď sa domov vyspať a zajtra za ním môžeš prísť."
,,Ďakujem ti Harry.''
Chvíľu som ešte sledovala ako Zayna oživujú a potom som sa s plačom rozbehla k autu.,,Lottie čo sa stalo? Prečo plačeš?" Silno som Louisa objala a plakala som mu do ramena, on ma hladil po chrbte,,Je niečo zo Zaynom?'' Prikývla som.,,A povieš mi čo?'' Prikývla som.,,Tak sa vyplač a povieš mi to doma.'' Odtiahla som sa od neho a potiahla som,,Zlyhalo mu srdce.''
,,Preboha a nevieš prečo?'' Zakrútila som hlavou,, Len som mu povedala, že ho milujem, nech to ešte nevzdáva a že už musím ísť za tebou, aby si dlho nečakal, že prídem zajtra a nakoniec som ho pobozkala a keď som sa odtiahla od jeho teplých pier tak vtedy sa to stalo na obrozovke sa objavila rovná čiara. Začala som kričať a dobehol tam primár, Harry a ďalšie dve doktorky.'' Louisovi po lícach stekali slzy, tak som ho znova pevne objala.,,Je to strašne. Je tak mladý.''Prikyvla som.,,Dnes sa Harryho v posteli v noci zase nedočkám stráví v nemocnici celú noc s primárom.'' Povzdychla som si a povedala,,Pojeď domov chcem si ísť ľahnúť a pokúsiť sa zaspať.'' Louis ma poslúchol a auto naštartoval.Ďalšia časť, dúfam že sa páči a môžete sa tešiť na ďalšiu časť, kde sa Lottie bude snívať sen o Zaynovi. Ďakujem za prekročenie 2000 moc si toho vážím.
Vote poteši a každý komentár tiež.
YOU ARE READING
Dr.Styles (Larry)✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...