Časť 4

1.4K 91 15
                                    

Moja predtucha sa naplnila, nechcel som, aby sa to stalo, ale mojej mamke naozaj prišli na to že sfalšovala môj výučný list, lebo to isté urobila aj s občankou a zdravotnou kartou. Keď sa o to pokúsila štvrtý krát, aby sfalšovala aj môj vodičský preukaz vtrhli do jej kancelárie policajti.

Flashback pred týzdňom

Mama Louisa
Strávila som normálny deň v práci ako každý deň. Svojmi synovi som prepísala na ženské meno Charllote Tommo okrem výučného listu aj občanku a zdravotný preukaz. Ostával mi ešte vodičský preukaz.
Tak isto ako pri vyučnom liste, občanke a zdravotnom preukaze som prepisovala v počítači Louisové údaje na meno Charllote Tommo. Všetko išla ako po masle, kým do mojej kancelárie nečakane nevtrhli bez zaklopania policajti. ,,Prestane s tým čo robíte. Hore ruky a nechajte ich nad hlavou." Rýchlo som ešte vypla aplikáciu na prepisovanie údajov v počítači a dala som ruky nad hlavu a tvárila som sa, že o ničom neviem. ,,Čo sa stalo páni policajti?"
,,Vy sa ešte pýtáte? Porušili ste zákon. Falšovali ste osobné údaje." Potrela som sa na nich pohľadom, že ja? To by som v živote neurobila. Policajt však trval na svojom. ,,Tak vy budete ešte klamať? Keby ste to urobili raz a prišli by vám na to, tak sa to bude riešiť len súdom, ak to urobíte dva krát, tak je pobyt vo väzení na 5 rokov, ak už to zájde tak ďaleko, že falšovanie osobných údajov urobíte aj tretí krát, tak pobyt vo väzení je na 15 rokov, ale keď sa o to aj na druhú výstrahu, aby ste s tým prestali, tak s tým neprastanete a pokúsite sa o sfalšovanie osobných údajov aj po štvrtý raz, tak pobyt vo väzení je na doživotie." Vyvalila som na nich oči, ale mali pravdu, dostala som dve výstrahy, aby som to nerobila, ale chcela som pomôcť synovi. ,,Chcela som len pomôcť synovi." Policajt mi povedal, aby som pokračovala a tak som mu to všetko povedala ,,Pani, ale vedeli ste, že falšovanie údajov je trestné a aj tak ste v tom pokračovali naďalej." Prikývla som ,,Neostáva vám teda už nič iné len ísť do väzenia na doživotie." Prikývla som a povedala ,,A môžem sa ešte rozlúčiť s manželom a deťmi?"
,,Jasné?" Policajt na nasadil púta a ja som ich musala nasmerovať ku mne domov.

,,Mamička ja nechcem, aby si bola vo väzení navždy." Povedala mi Doris s plačom, keď sa somnou lúčila. ,,Mamička ja to nechcem tiež." Povedal aj Ernest. A po ňom aj dvojičky Pheoebe a Daisy. Dokonca aj Felicita a Lottie. Plakal aj Louis, že to zašlo až tak ďaleko len kvôli nemu a vtedy mi povedal ,,Mami, ja primárovi poviem pravdu a je mi jedno, že ma vyhodí a viem aj to, že teba mi to nevráti, ale ja to risknem ako odpustie pre teba." Rozplakala som sa a objala som svojích 7 detí s plačom a len sme sa obímali dovtedy pokiaľ policajt nepovedal, že už musím ísť. Vtedy mi dal Louis tajne do vrecka ešte nejakú vec a šepol mi do ucha ,,Pomôže ti to v núdzi mami." Ja som mu pošepla do ucha tiež ,,,A čo to je zlatko?''
,,Je to vreckový nožik, ale je v ochrannom obale. Čokoľvek čo sa v tom obale nachádza nie je vidieť pri kontrole batožiny a dokonca keď sa nachádza v ňom niečo kovové, tak detektor kovu ho nezaznamená.'' Pobozkala som ho na líce. ,,Ďakujem zlatko. Držte sa." Usmiala som sa ešte na mich a keď mi policajt povedal druhý krát, že už vážne musím ísť, tak som svojím deťom a manželovi ešte zamávala a išla som si sadnúť do policajného auta.

Koniec flasbacku pred týždňom

Louis
Je to už týždeň a všetkým nám mamka strašne chýba, ale mám aj dobrú správu. Keď som primárovi povedal pravdu, tak ma aj cez to všetko moje aj mamino klamstvo nechal v nemocnici pracovať, za čo som mu veľmi vďačný. Dôvod prečo ma nechal v jeho nemocnici pracovať bol, že za tie dva dni, čo som tam pracoval sa stalo, že...

Dr.Styles (Larry)✔️  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang