Časť 21

798 49 0
                                    

,,Harry,  zlatko otvor tvoje zelené očká a pozri sa na mňa! Ja po tom tak veľmi túžim." Povedal som po týždni pri Harryho nemocničnej posteli.  Jeho stav sa za posledný týždeň nezlepšil, ale naopak skôr zhoršil a on mal znova krvácanie do mozgu.  Doktori, sestričky a dokonca aj môj otec s ségra Lotrinsko sa obávajú toho najhoršieho.  Ja však stále verím,  že sa s toho dostane,  tak ako povedala Felicita. Nebudem myslieť negatívne,  keď sa to ešte môže zmeniť. Ja budem myslieť pozitívne a každý deň sa modliť, aby  sa s toho dostal bez ochrnutia,  len s tou dočasnou amnéziou s ktorou mu pomôžem.
Keď som sa Harrymu prihováral, tak najprv sa nič nedialo a potom začali prístroje pípať. Ja som v panike vybehol na chodbu a začal som kričať. 

***

Zayn

,,Taylor tebe vôbec nevadí, že môj brat umiera?  Veď si ho tak strašne milovala." Povedal  som Taylor,  keď sme sa stretli v parku. ,,Tak milovala,  ale už nemilujem a tú nehodu som mu zavinila ja ako pomstu,  že ma vymenil za chuderu ako je Charlotte.  Tvrdí mi,  že je to len jeho zdravotná sestra  a pri tom určite s ňou chrápe." Pretočil som očami a povedal som ,,Za to,  že má inú ho nemusíš zabíjať." Zasmiala sa ironicky a povedala ,,Práveže musím,  ak ho nemám ja,  tak ho nebude mať ani jedna s nás." Boli jej posledné slová a potom sa otočila na päte a chcela odísť,  ale ja som ju chytil za rameno a tak som ju zastavil.  ,,Nikam nejdeš s tebou som ešte neskončil,  mám pre teba taký návrh."
,,Počúvam aký?" Usmial som sa ,,Máš len  jednu možnosť, buď s tým návrhom budeš súhlasiť alebo navždy dáš pokoj Harrymu a Charlotte." Prevrátila očami ,,Už okolo toho toľko nemel a povedz mi o čo ide." Tak som teda začal a povedal som jej, že keď sa Harry preberie, tak uzná, že si môže nájsť koho chce a nebude ho za to nenávidieť, nebude sa ho znížiť zabiť a  nič neurobí ani jeho partnerom. Taylor začala namietať, že to sa nikdy nestane a  ja som mal svoj plán b pre prípad, že by nesúhlasila, čo som tak trocha aj tušil, že sa stane. Luskol som prstami a s kríčkou vybehol Liam a Taylor chytil.  Ona pišťala a vspierala sa, ale proti Liamovi nemala žiadnu šancu, on si ju prehodil cez plece a niesol ju do lesa. ,,Charlotte mí hovorila,  že si ju zavrela do imunobunky, ale keďže mi zavolala,  tak som ju odtiaľ dostal,  ak si dobre spomínaš,  tak som Liam chalan s detstva s ktorým si sa v tej imunobunke hrávala." Taylor sa zamielala a potom povedala...

Ráno som nestihla napísať časť ani ju zverejniť,  dnes čakajte ešte jednu časť:* mám vás rada

Dr.Styles (Larry)✔️  Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora