Časť 14

924 61 6
                                    

,,Charlotte,  čo máte v pláne dnes večer?" Milo som sa spýtal svojej zdravotnej sestry,  keď sme spolu sedeli pri stole na obedovej prestávke v jedálni nemocnice. ,,Nič, prečo sa pýtate Harry?" Usmial som sa a s plnou pusou kuraciaho mäsa zo zeleninou som jej odpovedal ,,Tak mi napadlo,  že by ste mohli konečne prijať moje pozvanie na kávu. Prípadne aj večeru. Ste krásna."
,,To mi veľmi lichotíte Harry aj vy ste veľmi priťažlivý a pôjdem s vami veľmi rada na večeru." Moje oči sa rozžiarili a Louis vlastne Charlotte neviem ako si na to zvyknem mi konečne povedala áno. ,,Tak okolo šiestej až pol siedmej ma čakajte v parku." Usmiala sa a povedala ,,Budem tam Harry,  len aby ste tam bol vy." Zasmial som sa a povedal ,,Samozrejme, že tam budem,  môžete sa na mňa stopercentne spoľahnúť."

Louis
,,Louis kam sa chystáš takto em divne oblečený?  Vyzeráš ako štetka, ale nič v zlom." Dotierala si ma ségra,  keď som vyšiel s mojej izby ako Charlotte. ,,Na rande s Harrym. Máš niečo proti?"  Zasmiala sa ,,Ty sa ešte pýtaš?  Jasné,  že som proti." Prevrátil som očami a povedal ,,Tak si zalez do svojej izby a nechaj ma na pokoji. Po pravde to   nie je rande, len ma pozval na večeru a ja to prijal. Je to čisto pracovná schôdzka." Znovu sa zasmiala, ale tento raz v tom smiechu bolo trocha irónie.  ,,Brácho,  ty si vážne tak sprosty,  že uveriš Harrymu. Myslíš si, že prečo sa s Taylor rozišli?" Zasmislal som sa a po chvíle povedal ,,Neklapalo im to a Taylor ho podviedla alebo skôr omámila,  aby mohla s ním mať dieťa, ktoré on ešte nechcel,  ale ona áno." Ironický smiech mladšej sestry mi už liezol na nervy ,,Ty si tak naivný Louisi, ale keď už si prijal jeho pozvanie ako Charlotte na večeru,  tak mi prosím ťa dovol obliecť sa, lebo takto tam nemôžeš ísť." Prikývol som aj keď je to moja malá sestra,  tak mala pravdu, lebo keď ma postavila pred zrkadlo v kúpeľni,  kde bola vidieť celá moja postava,  tak som vážne vyzeral ako štetka, ktorá sa chystá robiť do baru prostitútku za peniaze. ,,Tak okay, ale prvý a posledný krát." Lottie skrížila ukazovák a prostresník na pravej ruke a odprisahala ,,Prvý a posledný krát ťa môj milovaný braček oblečiem a druhý krát to už budeš vedieť sám,  keď ti teraz ukážem ako skombinovať oblečenie, topánky a doplnky, tak aby si nevyzeral ako štetka." Zasmial som sa  nad jej prísahou a povedal ,,Okay, tak sa púsť do toho."

Veľmi dôležité informácie! Prosím nepreskoč túto časť!;*
Ahojky som rada,  že má tento príbeh taký úspech, nemyslela som si, že hneď na začiatku vás zaujme a to tu ešte nie je sú tie oficiálne Larry časti, tie prídu neskôr a budú stáť a oplatí sa čítať až do poslednej časti(konca príbehu).  Nechcem sa nejako vyťahovať, ale proste čitateľ si na oficiálne Larry časťi počká,  keď už príbeh Larry je a správny čitateľ bude pri poslednej časti prosiť a pokračovanie, ktoré neviem či ešte vôbec bude, ale uvidím.
PS: Kto chce ďalšiu časť ešte dnes tak píšte koment Chcem ďalšiu časť!

Dr.Styles (Larry)✔️  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora