Louis
,,Harry, láska máš dnes niečo na pláne?'' Spýtal som sa Harryho, keď ráno otvoril svoje zelené očká. Pretrel si ich rukou a pozrel sa rozospato na mňa.,,Nie mám voľno dnes, prečo sa pýtaš princezná?''
,,Len tak.''
,,Nič nie je len tak, keď sa ma takto za včas rána niečo pýtaš, tak viem, že niečo chceš. A aj tuším čo.'' Mrkol na mňa a ja som sa musel usmiať. Pozná ma za tých pár týždňov ako vlastne boty a za to ho strašne moc milujem a každým dňom milujem stále viac a viac.,,Chcem stráviť s tebou celý deň niekde vonku a večer ísť na večeru a valáť sa spolu v posteli, až kým nezaspíme od vyčerpania.''
,,S tým súhlasím princezná. Stále pracujem a jeden deň voľna si užijem na plno a s tebou.'' Cítil som ako mi začínajú horieť líca a cítil teplý Harryho bozk na mojich perách. Bozk som mu s úsmevom oplatil a spolu sme začali plánovať kam pôjdeme.***
,,Je to tu úžasne vždy som túžil ísť na Londýnské oko a vidieť mesto ako na dlani.'' Povedal Harry a pozeral sa dolu.,,Ja som tu druhý krát zobrala nás sem zo sestrami mama, keď mi bolo desať. Vtedy som sa zo začiatku bál, ale potom to nebolo tak zlé.'' Harry len prikývol a ďalej pozeral na mesto s výšky Londýnského oka. Ja som samozrejme pozeral s ním.
Naše ruky sa po chvíle, keď sme boli na samom vrchu kolesa stretli a Harry nám preplietol prsty. Otvoril ústa a vyšli mu z nej tri slová,,Milujem ťa Louis.'' Vtedy mi to ešte nikdy nepovedal a ja mu nemu tiež nie. Len som si to myslel a chystal som sa mu to dnes povedať prvý, ale on ma predbehol,,Aj ja teba Harry.''
Koleso sa začalo znova pomaly spúšťať dolu a naše pery sa znova stretli a zostali spojené až kým sa koleso nedostalo dolu. Odpojili sme sa, keď robila další kruh a potom sme už len mlčky pozerali na mesto z výšky.Keď naša jazda na Londýnskom oku skončila a my sme vystúpili, tak ruka v ruke sme začali kráčať do obchodnej štvrti. Kde sme plánovali ako prežijeme zvyšok dňa. Našli sme reštauráciu, kde si neskôr dáme obed, ale ešte predtým pôjdeme utratiť peniaze do nejakého obchodu. Je ich tu po ceste veľa, ale ani jedného s nás žiadny neoslovil na toľko, aby sme v ňom nechali pár alebo dosť liber.
Zrazu Harry zastal pri hračkárstve a pozeral stále jedným smerom. Snažil som sa pozerať tým istým smerom ako on a zistiť na čo sa pozerá, ale boli tam dvaja plyšoví medvedíkovia. Veľký medveď, ktorý mohol mať tak meter tridsať a potom menší, ktorý mal tak meter. Myslel som si, že pozerá na toho väčšieho, ale nebol som si tak úplne istý, tak som sa ho spýtal,,Kam pozeráš láska?'' On sa pozrel na mňa a ukázal na smer kde sedel ten veľký medveď, ktorý mohol mať tak meter tridsať.,,Toho medvedíka ti chcem kúpiť.''
,,To nemusíš láska to ty si môj medvídek na mazlení. Ty mi úplne stačíš.'' Harry sa usmial, ale tvral na tom, že toho medvídka mi kúpi, aby som sa mal s čím maznať, keď nebude doma.,,Láska veď pracujeme spolu a správame vedľa seba, tak ho nepotrebujem a keď budeme od seba na víkend, čo je tri dni na tom školení čo nás čaká budúci mesiac ako toho medvídka odnesiem?'' Harry sa zamyslel a potom povedal,,Vidíš to som nedomyslel.''Prikývol som,,Tak ti kúpim malého, ktorého vopcháš do kufra.''
,,Ďakujem láska.''
,,Pre teba urobím všetko.''Usmial som sa a hneď na to sme sa pobozkali a po bozku sme vošli do hračkarstva, kde mi chcel Harry kúpiť medvedíka.
ESTÁS LEYENDO
Dr.Styles (Larry)✔️
FanficHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...