Časť 48

322 16 8
                                    

,,Tak hovor zlatko.'' Vyzval ma Louis a tak som sa nadýchla a začala hovoriť,,Po mesiaci som sa konečne mohla rozprávať zo Zaynom, ale nebolo to v sne. Za ten mesiac sa mi snívali len útržky spomienok, kde bol. Zayn živý, takže som sa ho mohla dotknúť. On už nebol hologram a to boli asi tie slová čo hovoril, že raz na to prídem myslíš?''
,,Asi to tak je tie dva hologrami ti chceli povedať, že prídeš a ty si na to prišla.''
,,Ale až nejaký týždeň po Zaynovej smrti, vtedy sa mi o ňom nič nesnívalo až pred tromi týždňami prví sen a bola to spomienka na naše prvé rande.''
,,A dotkla si sa ho?'' Prikývla som a povedala,,Na prvom rande ma nepobozkal, ale keďže to bol môj sen a ja som ho mohla ovládať ako som chcela, tak sme sa pobozkali.''
,,Tak vidíš.''
,,Toto by som však aj povedala otcovi, ale teraz k veci, čo poviem len tebe.''
,,Počúvam sestrička.''
,,Keď som si podrezala žili vtedy som počula jeho hlas ako mi hovorí, aby som si neubližovala a keď som mu odpovedala, že mi chýba a aj keď sa moc snažím byť tu pre naše dieťa, tak nemôžem lebo chcem byť s ním. On mi odpovedal, že na smrť mám ešte čas, že mám len 19,ale on mal 25 a zomrel. Keď mi povedal, že sa tá bolesť nedala vydržať povedala som mu len, že sú to výhovorky, ale on mi na to povedal, že sa mu s tela strácala krv a čím viac transfúzie mu dávali, tak tým rýchlejšie sa mu strácala, že vysychal a keby nebol v umelom spánku, tak od bolesti by zomrel ešte skôr.''
,,To je pravda, že sa mu strácala s tela krv. Vyparovala sa a neho to oslabovalo. Keď mu Harry podal transfúziu a pozeral sa na hladinu jeho krvi stále klesala.'' Prikývla som.,,Povedal ti ešte niečo?''
,,Neviem potom som jeho hlas počula už len tlmeno, lebo som od straty krvi strácala vedomie a potom sa prebrala tu a videla som vás.''
,,Takže len toto si mi chcela?'' Prikývla som a on pokračoval,,Prečo si to nechcela povedať aj v prítomnosti Harryho a otca?''
,,Ani neviem asi mám v tebe takú väčšiu istotu, že máš s tým skúsenosť, tiež si mal pri Harryho kóme také stavy, že si sa chcel zabiť alebo sa mýlim?''
,,No určite myšlienky na samovraždu som mal, ale Zayn zomrel a ty máš dôvod zobrať si život, ale bol to len chalan horšie bola keď zomrela mama.''
,,Zayn nebol len chalan na to hneď zabudni.''
,,Tak som to nemyslel.''
,,A ako si to myslel?''
,,Tak, že na svete je veľa chalanov, ale viem, že ani jeden ti nenahradí Zayna, ale mamu sme mali len jednu.'' Prikývla som,,Tak si už neubližuj.''
,,Pokusím sa.''
,,Dobre sestrička. Mám ťa rád.''
,,Aj ja teba braček.''

Pridávam vám ďalšiu časť je trocha kratšia, ale ja verím, že vám to nevadí.
Ďalšia časť bude trocha Larry, aby som moc neodbočila od témi príbehu, aj keď viem, že názov doktor dodržiavam tak tam popíšem ešte niečo Larry, keďže príbeh je aj Larry. Toľko k ďalšej časti.
Vote a komentár potešia.
Každý pozitívny komentár na príbeh mi dodáva väčšiu chuť do písania a tvorenia pre vás nové príbehy. Ďakujem vám:*

Dr.Styles (Larry)✔️  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora