Časť 11

1K 63 0
                                    

...oproti tvojej ordinácie na odstránenie znamienka máte spoločnú čakáreň a keď som tam sedel,  tak som tú vašu hádku počul, tak moc ste kričali, že vás bolo počuť preto to viem Harry." Dúfal som,  že mi to uverí, lebo mne moc klamať nejde. ,,Aha to sa ospravedlňujeme, že okrem mojej sestry to vie asi takmer celá chodba na ktorej pracujem a pacienti čo tam v tú dobu boli." On mi to zožral aj s naviákom to mi padol kameň zo srdca. Moja identita je stále v tajnosti a to má nesmierne teší,  lebo neviem ako by som mu to celé vysvetlil a neviem ani ako by sa tváril  keby, že zistí to, že včera podstate pobozkal mňa. Raz však na to možno aj tak príde, ale nebude to dnes,  ani zajtra a dúfam, že ani o  týždeň,  mesiac, či rok,  ak to však bude kedykoľvek,  tak dúfam,  že to vezme v dobrom a ja nepridem o prácu,  ktorú tak veľmi milujem a nevedel vy som si predstaviť,  kde by som našiel inú prácu a či by ma vôbec niekde zobrali ako zdravotného brata. ,,Ja sa ti ešte pomstím Harry  to veľmi oľutuješ  a ty tiež." Ukáže na mňa a odíde.

,,Kde si bol?" Privítala ma Lottie hneď vo dverách,  keď prekročím prah nášho domu. Cítim sa ako keby bola moja matka a pritom je odomňa o 1 rok mladšia. ,,Nie si moja mama,  tak môžem si ísť kam chcem a prísť kedy chcem a som tiež dospelý,  takže to platí dvojnásobne a ty máš len sedemnásť.
,,Louis neviem čo si mám myslieť o tom,  že to skúškaš na brata môjho priateľa." Pozrel som sa škovano na svoju sestru Lottie a hneď som odpovedal ,,Neskušám na neho nič,  kto ti takéto hovadiny nakecal?"
,,Jeho brat Zayn povedal, že ste sa v parku držali za ruky." Zasmial som sa a potom som svojej sestre odpovedal  ,,Harry sa nedávno rozišiel s priateľkou,  ktorá ho stále za ním chodí  a hovorí mu,  že sa mu pomstí. Len mu pomáham,  nič medzi nami nie je ségra a za ruky sme sa vôbec nedržali. Neviem čo Zayn videl, ale to sme my určite neboli." Pohrozila mi prstom a povedala ,,Len aby,  len aby." Čo má proti tomu,  aby som chodil s Harrym? Zayn je predsa jeho nevlastný brat,  takže nie je na tom nič keby som s ním chodil,  či áno? Preto som sa jej spýtal ,,Čo je na tom, keby, že s ním chodím?" Ona hneď povedala ,,Ide o to,  že sú súrodenci a my dvaja tiež." Znovu som sa zasmial. ,,Ale oni sú nevlastný,  tak na tom až tak nezáleží a za ruky sme sa nedržali len sme sa raz pobozkali nič viac." Rýchlo som si dal na ústa ruku a v duchu som si povedal,  že to som povedať nechcel, ale ušlo mi to. ,,Čože?  Kedy k tomu došlo?" Dal som si preč ruku s úst a povedal ,,Nič si nepočula."
,,Povedz mi to,  keď si už začal."
,,Vážne  nič ségra." Vraždne sa na mňa pozerala, ale ja som jej povedal ,,Moc sa nesnaš, lebo to zo mňa nedostaneš." Usmiala sa a povedala ,,Spýtam sa to Harryho." Teraz ma zlomila,  tak som hneď vypiskol ,,Nie. Ja ti to poviem,  len to prosím nehovor Harrymu." Urobila rukou gesto áno a povedala ,,Tak poď s pravdou von počúvam."

Dr.Styles (Larry)✔️  Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon