Louis
Moje telo si už týždeň zvyká na bábätká v tele a snaží sa ich nejakým spôsobom dostať von. Zayn nedomyslel to, že mi ich telo neprime. Harry sa trápi a snaží sa udržať bábätká vo mne všetkými rôznymi spôsobmi, ale tie mu už dochádzajú. Drží ich pri živote, ale do mňa strká lieky, ktoré mi vyvolávajú zvracanie, hnačky, nechuť alebo naopak chuť do jedla, malátnosť a ospalosť. Najhoršie je to, keď sa to všetko spojí v jedno a ja stratím vedomie.
Stalo sa mi to pred chvíľou a mňa tak Harry napojil na umelú výživu,dovtedy pokiaľ nepríde spolu so Zaynom na správne riešenie ako udržať bábätká vo mne, pri živote a samozrejme aj zdravé, a to nie len bábätká, ale aj mňa.
***
Zayn
Už som bol v koncoch tak som sa rozhodol ísť na cintorín a poradiť sa tak s otcom.
Mama mi niekoľko krát hovorila aj ako sa volá a aj kde je pochovaný a ja som tak išiel za ním, aby som ho požiadal o pomoc, lebo mama mi hovorila, že keď chodí za ním, tak vždy jej našepka riešenie jej aktuálneho problému a ja som to tiež chcel skúsiť, aj keď mama má s ním a s jeho radami kontakt aj cez sny, čo ja nemám, ale keďže som jeho biologický syn a to nezapriem, tak mi môže pomôcť tiež.,,Oci ahoj. Mama mi často o tebe pekne hovorí a tiež mi povedala, že nejakým šeptom jej pomáhaš riešiť jej problémi. Poradíš prosím aj mne, lebo som v koncoch. Ak si tu som nou daj mi nejaké znamanie.'' Zrazu prestal horieť plamienok v kahánku a to bolo pre mňa znamenie, lebo vzduch bol úplne bez vetra, len občas padla nejaká vločka, keďže bol koniec februára, ale bolo bezvetrie a necítil som ho ani na lícach, čo ma ešte viac utvrdilo, že to bol otec.,,Ďakujem oci. Takže mám menší problém. Pred týždňom som dokončil svoj projekt na medicíne a ten sa týkal splodenie bábätká pre homosexuálne pare, pretože brat mojej mami Louis a vlastne aj tvoj nevlastný brat Harry nimi sú a to spoločne. Svoji sú už šesť rokov a obaja túžia po dieťatku. Mne sa pomocou vytvorenia umelej maternice podarilo splodiť rovno dvojičky, ale keď ich pred týždňom vložil Harry do Louisa jeho telo si nezvyklo a snaží sa proti plodom vytvoriť proti látky. Som tu kvôli tomu, aby si mi dal nejakú radu ako udržať pol roka bábätká v Louisovi zdravé a aj Louisa bez toho, aby som do neho strkal chémiu a bol zbytok svojho tehotenstva pripútaný na lôžko a kapačky. Máš nejakú radu?'' Čakal som na odpoveď, ale tá neprichádzala ani po desiatich minútach, tak som sa rozhodol rozlúčiť a ísť.,,Viem, že si si s tej mojej dlhej prednášky nič nezapamätal, prepáč, že som otravoval. Ahoj inokedy.''Keď som sa chystal na odchod, tak mi v tom niečo bránilo, ako keby ma niekto prilepil na chodník pri otcovom hrobe a nechcel pustiť.
Zrazu som na ramene cítil niekoho stisk a,keď som sa otočil, tak som...Pokračovanie na budúce
Čo myslíte, že videl Zayn, keď sa otočil? Bol to jeho otec alebo nie? Dokáže Zayn vyriešiť svoj problém sám alebo mu niekto pomôže?
Ďakujem za viac ako 4K postupne sa to blíži ku 4,5K za čo som vám veľmi vďačná a viem, že som to písala už niekoľko krát, ale verím, že tento príbeh nie je posledný s tak vysokým číslom. Tento príbeh je zatiaľ druhý čo dosiahol viac ako 4K,ale verím, že nie je posledný.
YOU ARE READING
Dr.Styles (Larry)✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...