,,Au." Obzrel som sa okolo seba a v miestnosti okrem mňa a toho chlapca nikto nebol, kto povedal teda au? Myslel som si, že sa mi to len zdalo, ale keď som zapichol do chlapcovej kože ihlu znova a chcel urobiť tretí steh, tak sa to ozvalo znovu ,,Au prestante." Pozrel som sa na chlapca a bol pri vedomí. Mal otvorené oči a pozeral nimi priamo na mňa, vtedy som začal kričať na asi celú nemocnicu a kričal som ani neviem ako dlho, ale asi to bolo veľmi nahlas, keď na operačný sál vbehol primár s mobilom pri uchu zo slovami ,,Harry prečo kričíš na celú nemocnicu?" Kričal som ešte asi 10 sekúnd a potom som zo seba vykoktal ,,O-on ž-žije." Primár na mňa nechápavo pozeral a potom povedal ,,Kto žije Harry?"
,,T-ten chalan, pozrite." Ukázal som na neho, ale jeho oči boli zatvorené. Ako to? Prisahal by, že pred chvílou mal tie oči otvorené a pozeral nimi priamo na mňa. ,,Harry, ale on nežije."
,,Pred chvílou ich mal otvorené a pozeral nimi na mňa. Po dvoch stehoch som počul slovo au a myslel som si, že sa mi to iba zdá, ale keď som do jeho kože zapichol ihlu a chcel urobiť tretí steh ozvalo sa au prestante. To sa mi nemohlo zdať pán primár, keď sme boli v miestnosti iba mi dvaja." Primár bol chvíľu ticho a potom do mobilu povedal ,,Vydržte chvíľku pani Fresková." Položil mobil na pojazdný vozík a zobral mi s ruky ihlu.Primár
Zapichol som druhý koniec ihly do kože mladému Freskovi a ozvalo sa ,,Au prosím boli to už ma netyrajte" Pozrel som sa na Harryho a zrazu mi všetko bolo jasnejšie. Harry mal pravdu. ,,Harry ako si to urobil?" Zakrútil hlavou a nič nepovedal ,,David ako to, že žiješ umieral si s veľkej straty krvi. Hladina tvojej krvi je skoro na nule." Vtedy sa ozval výkrik a keď som sa pozrel okolo seba, tak som Harryho nevidel stať predo mnou. Pred chvílou tu stál a určite neodišiel. Keď som sa však nahol nad posteľ uvidel som ho ležať na zemi v kaluži krvi. Bol mŕtvy.Pokračovanie 32 časti. Nebojte sa tohto zvratu, ale v 34 časti sa to všetko vysvetlí. Dúfam, že sa vám dve časti za sebou páčili a potešila som vás.
Táto časť je kratšia s dôvodu, že predošlá časť bola na pokračovanie.
Vote a komentár potešia.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dr.Styles (Larry)✔️
ФанфикHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...