Yana kebetulan baru sahaja beli tiga novel romantik. Dia keluar dari kedai dia sudah terlanggar orang.
"Aduh!" Jerit Yana. Dia jatuh terduduk guyss! Buku buku yang dipegang tadi jatuh berterabur sebab terlanggar badan sasa lelaki tadi. Ya Allah! Ni orang ke Hulk aku langgar ni? Nak patah tulang aku dibuatnya!
"Encik! Saya mintak maaf cik. Saya tak nampak." Ucap yana ikhlas. Buku buku diambil dan dia menunduk tanda maaf tapi maafnya itu tidak diendahkan langsung oleh lelaki itu. Bila dipandang, lelaki itu pandangnya semula. Asap rokok dihembus dihadapan Yana sehingga terbatuk-batuk Yana dibuatnya.
"Ke tepi" ujar lelaki itu lalu ditolak tubuh kecil itu ketepi. Yana hanya menjeling sahaja sebelum dia terasa dadanya bagai dihimpit sesuatu yang berat sebelum dia rebah jatuh ke lantai.
"Boss!! Budak tu pengsan boss!" Ujar lelaki itu sambil menunjuk kearah gadis pengsan itu. Dragon memandang gadis itu sebelum putung rokok sengaja dijatuhkan. Diarah anak buahnya itu membawa gadis itu masuk kedalam kereta.
"Sebelum aku lancarkan serangan aku. Malam ni aku nak enjoy dengan anak kucing baru " ujar dragon sebelum dia masuk kedalam kereta dan bergerak menuju ke satu lokasi.
********************************
Bunyi yang bising membingitkan telinga Yana. Perlahan lahan mata dibuka dan dia memandang tempat yang asing.Kat mana ni? Ya Allah! Sakitnya kepala aku.
Hahaha
"Heyy sweetie. Lambatnya kau bangun"Yana mula menoleh kearah kiri dan terlibat lelaki yang dia langgar tadi kini berada disebelahnya! Dia sempat memandang sekeliling. Ini bilik siapa pulak aku masuk ni?
"Saya dekat mana?" Ujar yana. Pipi polos milik Yana diusap lembut sebelum satu kucupan hinggap pada dahi gadis itu. Dan satu tamparan hinggap pada pipi lelaki itu.
"Awak jangan nak macam macam dengan saya ye? Saya tanya kita dekat mana!? Kenapa saya ada dekat sini? Saya nak balik!?" Tengking yana. Lelaki itu tetap tersenyum biarpun satu tamparan hebat mendarat pada pipinya itu. Hebat betul gadis depan ini.
"Then baliklah. Sebab sekarang dah malam..kalau kau rasa iman kau masih ada nak balik waktu malam then go ahead!" Jawab dragon. Yana tidan menghiraukan jawapan dari lelaki itu malah dia segera turun dari katil tapi cepat sahaja dragon menarik kaki gadis itu tapi Yana tak mengalah begitu saja, Yana menendang dicelah kangkang milik lelaki itu dan akhirnya dia berjaya meloloskan diri dari dia.
"KAU PANDANG APA SIAL!? TANGKAP BUDAK TU DAN BAWAK DIA KESINI!!!" Tengking dragon sambil melepaskan dua das tembakan pada dinding. Dalam kesakitan dia cuba bangun dan mula mengejar gadis itu.
Manakala Yana pula terus lari dari dikejar mereka. Sampai sahaja di pintu hadapan, dia cuba buka tapi gagal. Berkali kali dia cuba buka tapi gagal! Shit! Bukalah pintu ni!!!
"Kau nak pergi mana hah?" Soal dragon. Yana memusingkan tubuhnya kebelakang dan terkejut apabila rambutnya ditarik dan menolak tubuh Yana sehingga terjatuh malah kepalanya terkena sedikit bucuk kerusi. Nasib baik tumpul.
"Kau nak pergi mana! AKU TANYA KAU NAK PERGI MANA SETAN!? KAU INGAT SENANG SENANG KAU NAK LARI!?!!?" tengking dragon lalu dia menampar kuat pipi Yana sampai ada air merah pekat mengalir dicelah bibir Yana. Tidak dengan itu, rambutnya juga ditarik sekali lagi dan mengikuti langkah dragon ke bilik atas.
Tubuh Yana dicepung dan dicampak diatas katil sebelum dragon masuk kedalam bilik mandi. Rasa takutnya ini lagi takut dari tengok cerita horror Thailand dan Mat Saleh!
Ya Allah selamatkanlah aku dari bahaya ya Allah. Aku takut!
Tiba tiba dragon keluar dari bilik mandi hanya dengan bertuala. Perlahan lahan dia menuju kearah Yana sebelum kaki Yana ditarik dan dihimpit. Dia dapat rasakan dunianya akan gelap tak lama lagi! Lelaki ini menakutkan aku!?
"Rumah ni aku pasang CCTV, jadi kau tak dapat nak lari malah kawalan rumah ni pun ketat jugak. Kebebasan kau hanya dekat bilik ni saja." Jawab dragon dengan penuh menggoda sambil rambut Yana dihidu dengan penuh nafsu didada.
" Kau nak buat apa dengan aku? Kau siapa? Jangan apa apakan aku. Tolonglah" rayu yana. Air matanya sudah mengalir deras bagai air terjun tapi bagi dragon, air mata itu hanya biasa. Minta simpati! Hati aku kental!
"Ini dragon sayang. Air mata kau tu kau simpan jelah." Jawab dragon. Rambut Yana ditolak ketepi sebelum bibir milik dragon menyentuh kulit leher yana. Yana terkaku, terasa badan terkena renjatan elektrik. Badan tak mampu bergerak!
"Jangan buat saya macam. Saya merayu.. tolong jangan apa apakan saya. " rayu yana. Dragon sudah menahan geram apabila kerjanya ditangguh sebab Yana!
"Kau diam boleh!? Perempuan ni layak jadi pemuas nafsu lelaki saja." Jawab dragon kemudian baju Yana dikoyak malah seluar milik Yana jugak digunting dan dicampakkan ketepi.
Suara jeritan Yana langsung tidak memberi apa apa kesan pada dragon.
Pada pagi yang cerah, dragon membuka matanya tatkala sinaran matahari mula menerpa wajahnya. Siapa berani bukak langsir time aku tengah tidur!
Dia mahu sambung semula tidurnya tapi telinganya terganggu apabila terdengar suara esakan gadis dari hujung dinding bilik. Dragon hanya memandang gadis tersebut kemudian satu bantal dicampak pada gadis itu agar gadis itu memandangnya.
"Siapa suruh kau pakai bathrobe aku?" Soal dragon. Dia mula duduk malas diatas katil dan dia selimut separuh tubuhnya. Yana tidak mengendahkan soalan lelaki itu malah dia teruskan menangis.
Lelaki tu buat aku jijik pada diri sendiri! Aku dah kotor!? Aku benci lelaki ni!
"Kau..sini" arah dragon tapi Yana buat tak dengar malah dia memusingkan tubuhnya kebelakang.
"AKU CAKAP SINI!? KAU PAHAL DEGIL SANGAT NI?! PAGI PAGI BUAT AKU ANGIN SATU BADAN!?" Tengking dragon. Yana terkejut kemudian dia menggigit bibir sebelum perlahan lahan dia memusingkan tubuhnya menghadap dragon. Dia takut!
"Kau pandang apa? Aku cakap sini atau kau nak aku datang sana?" Soal dragon dengan suara lembut. Perlahan lahan Yana bangun dan dengan perasaan benci dan takut dia akur dan pergi kearah lelaki itu.
"Duduklah. Kau berdiri buat apa?" Ujar Dragon lalu tangan Yana ditarik. Yana terbaring disebelah dragon dan dia cuba bangun tapi tenaga dragon cepat memeluk tubuhnya dari arah belakang.
"Kalau kau dengar cakap aku, tak adalah kau kena tengking pagi pagi yang indah ni. Aku nak tidur." Ujar dragon kemudian kepala dragon diletakkan diatas kepala yana dan terlena.
Air mata perempuannya tumpah untuk kali keberapa. Tangan digempal. Dengan perasaan marah dia cuba untuk melepaskan pelukan lelaki itu tapi lelaki itu cuba mengetatkan pelukannya.
So this bab sis buat untuk Yana a.k.a kawan baik Hana. Watak Yana ada dekat bab 1 kalau korang baca dan perasan hehehe.
YOU ARE READING
[ C ] I'M YOURS MR RAYYAN (✓)
RomanceHana Ariqa seorang gadis kecil yang berusia dua puluh tiga tahun. Ibunya berkahwin untuk kali keduanya bersama seorang CEO resort..dari dia menjadi anak tunggal dalam keluarga, sekarang dia mempunya abang. Apa yang dia hajati untuk memiliki keluarga...