"Nak atau tak nak kita kena hantar jenazah ni dekat keluarga dia. Diorang kena tuntut jenazah ni" kata rahim.
"Kau tau kan keluarga botak dah buang dia" Jawan adrian.
"Diorang tak terima atau tak mayat ni kita kena jugak hantar..aku ada plan. Dah! Rahim.. aku nak kau bawak mayat ni masuk dalam kereta then kita gerak terus. Cakap dekat kasyah, kita otw gerak sana" arah froy kemudian yang lain hanya patuh.
"Boss.. kitorang gerak dulu. Pape roger" ujar froy sebelum dia keluar dari gudang tersebut secara senyap-senyap.
Hana melihat sekeliling gudang ini. Bau hanyir darah manusia semakin pekat dan buatkan aku hampir muntah. Jasad jasad manusia yang bergelimpangan makin menaikkan bulu roma aku! Seram.
"Team kita yang lain ni boss?" Soal Mark. Alan memandang sekeliling, dapat lihat jelas mayat kumpulan mereka ada yang mati.
"Mana antara mereka yang dah tak ada keluarga ni kita bakar je. Mana yang ada keluarga kita hantar. Aku nak kau gertak sikit parents diorang kalau tak terima mayat ni. Kita dah hantar cukup baik. Tapi jangan sekarang.. saki baki anak buah dragon masih ada lagi." arah Alan dingin.
Alan kemudian memandang mereka. Ada yang antara mereka masih ada kudrat nak lawan.. dragon dengan tiger team sama sama kuat.
Wajah Hana dipandang sebelum dia menyentuh pipi gadis itu.
"Aku nak kau pergi sana. Rayyan dengan suzana ada dekat sana. Sini bahaya.. lari selaju mana yang boleh" arah Alan sebelum dia menolak lembut tubuh si kecil itu.
*****
Hani terjaga dari lena. Rambutnya yang agak serabai itu dibetulkan sebelum dia terpandang akan pintu yang sedikit terbuka itu. Dia bangun dan dengan perlahan lahan dia menarik pintu besi tersebut.. dengan senyuman dia mula menapak keluar dari bilik sebelum dia terdengar ada orang menjerit dari arah belakang."WOIII!!"
Dengan pisau yang dihala kearahnya lelaki itu mula berlari kearah Hani. Hani mula kaku, tak tau nak buat apa. Otak tak dapat berfikir laju sekarang!
Sesiapa tolonglah aku sekarang ni! Aku ni perempuan yang lemah! Lutut dah lemah dah ni.. bila bila masa boleh jatuh.
Tiba tiba tubuh hani ditolak kuat sehingga dia terjatuh ditepi dinding.
ZASSS
Satu tikaman berada dibahagian tulang rusuk Alex. Dengan kudrat lelaki Alex yang masih ada..pistol diletakkan pada jantung lelaki itu.
"Jarang aku bagi mangsa aku hidup lepas dia buat aku macam ni. Jumpa dalam neraka nanti" ujar Alex sebelum satu das tembakan dilepaskan. Lelaki itu jatuh dan tidak bergerak.
"Alex.."
"Kau ni menyusahkan aku.." ujar Alex sebelum dia rebah diatas lantai. Tanpa berfikir Hani merangkak kearah Alex sebelum dia dapat lihat wajah Alex yang menahan sakit.
"Tolong aku Hani. Cabut pisau.." pinta alex. Hani geleng kepala.
"Cabutlah sial! Tak payah nak drama dekat sini! Benda ni lagi sakit kalau dibiarkan dekat badan aku!" Marah Alex sebelum dia menarik tangan Hani agar memegang pisau tersebut.
Dengan takut takut hani mula menarik pisau itu dengan laju dan dicampak ketepi. Kemudian dia memandang Alex yang sudah menutup matanya.
"Kau kata kau tak nak jadi hero aku? Pahal kau datang selamatkan aku?"
Alex diam. Posisinya masih sama.
"Alex?" Panggil Hani sebelum tubuhnya digoncang lembut..still tiada respon dari dia.
"Bawak aku pergi hospital sekarang. Aku tak larat dah ni! Dengar suara kau.. makin tak larat aku" pinta alex dengan suara yanga sayu sedikit.
"Yelah."
Tubuh Alex ditarik agar dia kembali duduk sebelum jaket milik Alex dibuka dan diikat pada bahagian tulang rusuknya. Darah tak habis mengalir!
Kemudian tangan Alex diletakkan dibahunya dan pinggang alex dipaut sebelum mereka berdua bangun. Tangan Hani memegang tepi dinding akibat tubuhnya sedikit tidak balance gitu.
Yelah aku dahlah kecik! Nak angkat orang badan sasa macam dia! Badan dahlah besar!
"Kau boleh jalan tak?" Soal hani. Alex hanya angguk perlahan sebelum Hani membantu Alex berjalan. Sempat mata dia meliar.. takut takut ada orang jahat datang nak tembak aku ke huhuhu.
Sementara yana memandang dragon yang dari tadi tidak habis habis mengusap perutnya.
"Saya minta satu benda boleh?" Soal yana.
"What?"
"Stop gaduh gaduh ni. Awak nak tengok diorang semua mati ke?" Pinta yana.
"Tapi aku suka tengok diorang mati. Sekurang kurangnya dendam aku terbalas" jawab dragon tanpa memandang wajah yana.
"Ke awak yang nak saya stop kan diorang?" Ujar yana. Tangan Dragon ditepis sebelum dia bangun dan ingin keluar.
Namun pergerakan dragon lebih pantas. Dia mencepung tubuh gadis itu sebelum dia meletakkan gadis itu diatas meja yang beralas kain berwarna merah. Kemudian dragon naik diatas meja dan perlahan lahan dia menuju kearah gadis itu sebelum dia mengucup bibir gadis itu.
"Dr.. dragon.." panggil yana. Sungguh dia tak nak benda tu berulang lagi!
Dragon tidak menghiraukan panggilan yana malah tudung yang tersarung di kepala yana dibuka dan dicampak ke tepi. Leher yana pula dikucup... mulut yana ditutup dan dia menyelak baju gadis itu separas perut. Kemudian perut Yana pula dikucup berkali kali sebelum dia memandang wajah gadis itu.
"Aku tak akan stop sayang kau yana. Ingat tu..kau nak lari jauh sekali pun, aku akan tetap jumpa kau." Jawab Dragon dengan suaranya yang diubah menjadi romantik.
"Bye sayang. Jaga mama baik baik ye" katanya sebelum dia keluar dari bilik tersebut.
Yana termenung sebelum ada air jernih mengalir dari kelopak matanya.
Awak tak akan jumpa bayi ni. Saya tak nak dia tau awak pembunuh!
*****
Hana berlari selaju yang mungkin. Dia takut sekarang! Macam macam dia fikir! Mati! Kena tembak!
Dalam dia berlari, tanpa sedar dia terpijak lubang lalu dia terjatuh. Lututnya berdarah malah tumitnya juga terpijak satu benda tajam.
"Hana!"
Rayyan menuju kearah gadis itu sebelum dia mencepung tubuh Hana dan dibawa keluar. Diletak tubuh itu dibawah sebelum seluar gadis itu diselak.. baju yang tersarung di badan dibuka dan diikat pada lutut hana.
"Lain kali hati hati nak lari. Kan dah jatuh" pesan Rayyan sebelum tubuh jejaka itu dipeluk.
"Awak dah sedar kan? Saya rindu awak.. hari hari saya berdoa awak kembali macam biasa. Saya rindu semua benda pasal awak, marah awak, senyuman sinis awak. Everything" luah hana. Air matanya jatuh..
Aku dah jatuh cinta dengan dia. Ya, aku tak nafikan..
Rayyan hanya membalas pelukan gadis itu sebelum...
BAMMMM...
"Ini baru adil." Ujar dragon sebelum dia menyuruh semua orang berhenti. Senyuman puasnya tidak lekang dari bibir..
Guysss😫 bagi sis idea untuk bab seterusnya 😭.. bab ni dah merapu teroks dah ni huhuhu..
Actually sis nak habiskan cepat cerita ni sebab yah.. disebabkan ramai yang pilih dragon dengan Yana..sis akan buat cerita pasal diorang berdua hehehehe..
YOU ARE READING
[ C ] I'M YOURS MR RAYYAN (✓)
RomanceHana Ariqa seorang gadis kecil yang berusia dua puluh tiga tahun. Ibunya berkahwin untuk kali keduanya bersama seorang CEO resort..dari dia menjadi anak tunggal dalam keluarga, sekarang dia mempunya abang. Apa yang dia hajati untuk memiliki keluarga...