Herkese merhaba!
Bu bölümde ilk röportajımızı "Üvey Tutkusu, Ölüme Tutkun Çocuk, Kırmızı, Ölü Kent, Psikopatlar, Zairavra, Şeytanla Satranç, Birisi ve İlk Ateş" romanlarının sahibi olan başarılı yazarımız ilmelistan ile gerçekleştiriyoruz.
Hepinize iyi okumalar! Gelecek bölümlerde röportajını okumak istediğiniz yazarlar olursa bu bölüme istek olarak yorum bırakabilirsiniz.
1- Eğer bir şeyler yazacaksam kesinlikle bu saatte yazmalıyım, günün şu anında tüm ilham perileri benimle dediğin bir zaman dilimi var mı?
-Her saatte yazabilirim. Benim için sorun teşkil etmiyor. Yazmak istemem yeterli :)
2- Herhangi bir kurguya başlamadan önce kurgunla ilgili ne kadar büyük bir araştırma yaparsın? Yoksa kendi bilgilerin doğrultusunda mı ilerlersin?
-Kurguya başlarken isim araştırması bayağı zamanımı alır. Yazmaya başladığım konu bilgisizliğim ise aylarca onunla ilgili bilgi edinirim. Sonra yazmaya başlarım. Bir günde yaptığımız araştırmalardan doğmuyor kitaplar. Birikim gerekiyor.
3- Yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Eğer öyleyse bu tekliflere nasıl cevaplar veriyorsun?
-Elbette alıyorum. Hatta bu aralar sıklaştı. Şu anlık cevaplarım olumsuz. Kitabın daha fazla bir kitleye hitap etmesi taraftarıyım :)
4- Hiç Google'da kendi ismini veya kitaplarının ismini aratıyor musun?
-Elbette. Neler çıkıyor diye bakmadım değil :)
5- Wattpad'de asla tahammül edemediğin davranışlar var mıdır?
Elbette. Çok fazla ama bunları saymak çok uzun sürer değil mi :)
6- Wattpad'de yazdıklarından ilk kez ne zaman gurur duydun ve kendi kendine mutlu oldun?
-İlk yazdığım zamanlarda 1 ayda 1M olmuştum. O zamandı herhalde :)
7- Hayalindeki meslek ne?
-Pilot ama çok alçaktan düşündüğümü söylüyorlar :)
8- Kendini en çok yakın hissettiğin veya huy olarak çok fazla benzediğinizi düşündüğün kitap karakterin hangisidir?
-Jeyan İzem Taçkar
9- Yazmaya yeni başlayan yazarlar için önerilerin var mı?
-Pes etmek yok. Ben 11 yaşında yazmaya başladım. Ailem boş uğraş olarak görüyorlardı ama kabiliyetinizin siz farkına varınca her şeyin boş bir uğraş olmaktan çıktığını görüyorsunuz. Yazmak yetenek işi değildir. Pratiktir. Herkes yazabilir. Ama önce emek gerekir.
10- Wattpad kullanmaya başladığından beri senin için neler değişti?
-Kapasitemi ve yapabileceklerimi anladım. Wattpad çok geniş bir platform. Burayı kötü gösterebilirler ama burası genç kızların dönüm noktası.
Röportaj için Melis'e bir kez daha teşekkür ediyorum.
Herkese iyi geceler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.