》》Busepz

107 4 1
                                    

Hepinize merhaba! Bugün, "Armoni Elementleri, Armoni Elementleri 2, İnvicta'nın Laneti ve Zindan" adlı romanların sahibi busepz ile bir röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!

1- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?

-Evet taslağımda hikayeler var, ilerideki günler neler getirir bilmiyorum ama belki birgün olabilir.

2- Yazmaya ilk olarak kaç yaşında başladın? İlk kurgunu hala hatırlıyor musun?

-5/6 yaşlarında başladım, 1. Sınıfa gidiyordum. Fabllar yazıyordum o zamanlarda.

3- Sık sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?

-Sık sık okuyorum evet, ama yazım sürecim boyunca kitap okumamaya özen gösteriyorum. Okuduğum kitapların içeriğine dikkat ederim. Fantastiği tercih ediyorum.

4- Yazmaya başlamak hayatında neleri değiştirdi?

-5 yaşından beri yazıyorum, o yüzden yazmak hayatımın bir parçasıydı diyebilirim. Bir değişiklik olmadı. Yazarken nefes alabildiğimi hissediyorum.

5- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu duruma nasıl bir tepki verdin?

-Evet eserin aynısını kopyala yapıştır yapmışlardı bir keresinde. Karşı tarafı uyardım ve yaptığı şeyi silmezse yasal işlemlere başvuracağımı söyledim. İnternet üzerinde bile olsa kitabımın tüm hakları bende saklı.

6- Kendinden çok fazla özelliği ona yansıttığın, bu yüzden de davranış olarak sana çok benzediğini düşündüğün bir karakterin var mı? Varsa hangisi?

-Astrid'i kendime yakın görüyorum. Sert görünüşünün altındaki küçük kızı saklayabilmesine hayranım. Yeri geldiğinde çok iyi bir insanken, yeri geldiğinde buz gibi olabiliyor.

7- Uygulama içinde nefret ettiğin bir davranış var mı? Varsa nedir?

-Wattpad'i artık pek fazla kullanmıyorum çünkü içerisindeki gençlerimizin tavırları hoşuma gitmiyor. İnsanlar seni tanımadan ama tanındığın için sana her şeyi söyleyebileceğini sanıyor. Bu yanlış. Birisinin mesajına cevap vermediğinde dünyanın en kötü insanı oluyorsun ancak cevap verirsen de aşırı tepkilerde bulunuyorlar. Fazla abartılmış tepkiler...

8- Hiç yazdığın herhangi bir kurguya kötü bir yorum aldın mı? Eğer öyleyse o tarz bir yorumu ilk okuduğunda nasıl bir tepki verdin?

-Kötü yorum almadım ancak şahsıma karşı nedensiz yapılan hakaretler aldım benden yaşça küçük kişilerden. Sebebini bilmiyorum ancak çekememezlik ve başarının kıskanılması olarak düşünüyorum.

9- Hiç yazmakta zorlandığın bir karakterin oldu mu? Eğer olduysa bu durumu nasıl atlattın?

-Hayır olmadı ama psikolojik hallerini yazarken derin araştırmalar yaptım.

10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara önerilerin var mıdır?

-Acele etmesinler, yazım kurallarını iyi bilsinler. Ergen ağzıyla yazmasınlar.

Röportaj için yazara tekrar teşekkürler!❣

WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin