》》Dortgozkedikiz

343 27 3
                                    

Hepinize merhaba! Bugün "Çöplük, Kedi Kız, Sözde Nişanlı, Sözde Evli, Sözde Kardeş, Sözde Arkadaş & Sözde Çapkın, Kurt ve Kuzu, Yalnız Adam, Kayıp ve Ares'in Çağ'ı" adlı kitapların yazarı dortgozkedikiz ile röportaj yapıyoruz. İyi okumalar!💜

1- Wattpad'e katıldığından beri hayatında neler değişti?

-Hayatımda çok şey değişti. Kocaman bir Sözde aileye sahip oldum ve çok güzel dostluklar kazandım. Bu yüzden yazdıklarımı Wattpad'de paylaştığım için mutluyum.

2- Bir kitaba finalini yapacağın zaman final bölümünü düşünmek için kendine ne kadar zaman verirsin?

-Bir kitabı yazmaya başladığımda finali zaten hazırdır. Gelişme kısmı zamanla farklılık gösterir ama final genelde en başta bellidir. İstisnai durumlar hariç değişmez. Bu zamana kadar bir tek Sözde Nişanlı da finali değiştirdim. O da yoğun okuyucu baskısı yüzündendi :) Mutsuz sondan bir anda mutlu sona ulaştık :D

3- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?

-Evet çok fazla okuyan bir insanım, yoğunluğuma göre değişir. Bazen günde bir roman bazen de haftada bir ama okumaktan asla vazgeçmem. Kitaplarda dikkat ettiğim ve beni etkileyen tek şey yazarın duyguları aktarabilmesi. Eğer kendimi karakterlerle bağdaştırabiliyorsam kitabı okumaktan zevk alırım.

4- Hiç yazmakta zorlandığın bir karakterin oldu mu? Bu durumun üstesinden nasıl gelmeyi başardın?

-Bu zamana kadar yazmakta zorlandığım bir karakter olmadı. Bütün karakterlerimi severek yazdığım için beni hiç üzmediler :)

5- Çalışmaların ilk keşfedilmeye başladığında neler hissettin?

-İlk hissettiğim şaşkınlıktı sanırım. Gerçekten benim yazdıklarım mı beğeniliyor filan dedim kendi kendime :) Hiç bu kadar dikkat çekeceğini düşünerek yazmamıştım.

6- Hiç yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Öyleyse bu tekliflere nasıl bir cevap veriyorsun?

-Yayınevlerinden çok teklif aldım. Hatta Epsilon Yayıneviyle anlaşma sağladık. Sözde Nişanlı Kasım ayında kitap olacak.

7- Taslaklarında yazdığın kurguların var mı? Eğer varsa onları birgün yayınlamayı düşünüyor musun?

-Var tabi ki, şu an bölüm yayımladığım 2 hikaye var ama yayınlamadığım 4 hikaye mevcut.

8- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu emek hırsızlığına nasıl bir tepki verdin?

-Böyle bir olayla daha karşılaşmadım. Olduysa da haberim olmadı.

9- Sana göre "Başarılı Yazar" olmak için yazanın hangi özelliğe sahip olması gerekir?

-Çok zor bir soru :) Buna net bir şekilde cevap veremem ama daha önce dediğim gibi kitapta yazarın duyguyu aktarmasına dikkat ederim. Başarılı bir yazarında duyguyu okuyucuya iyi bir şekilde aktarması ve kavramlarla ilgide tarafsız bir şekilde yazabilmesi gerektiğini düşünüyorum.

10- Uygulamada en nefret ettiğin davranış nedir?

-Yalan. Herkes gibi bana yalan söylenmesinden nefret ederim :)

Röportaj için yazara teşekkürler!

WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin