》》zlemTrk

331 13 4
                                    

Herkese merhaba! Bugünün 2. Röportajını "Annemin Gelini Olur Musun? Nikahta Keramet Var, Bayan Sakar ve İlkbaharım Değil Son Baharım Ol" adlı kitaplarının yazarı zlemTrk ile yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar.

Röportajını okumak istediğiniz yazarları bu paragrafa yorum olarak bırakabilirsiniz♡

1- Wattpad'e katıldığından beri hayatında neler değişti?

-Yeni bir hobi edinmiş oldum. Boş vakitlerimi değerlendirmem için bir alternatif oldu. Olabildiğince keyif almaya çalışıyorum.

2- Bir kitaba finalini yapacağın zaman final bölümünü düşünmek için kendine ne kadar zaman verirsin?

-Finali büyük ihtimalle hikayenin en başında kurgulamışımdır. Bu yüzden finallerimi olabildiğince seri yazarım genelde. Ben başlangıç yaparken çok zorlanırım.

3- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?

-Eskiden sık okurdum ama artık hoşuma gidecek kitapları pek bulamıyorum. Ben polisiye ve korku çok severim. O türleri okurum, bunun dışında da hikayenin mantıklı olmasına takığımdır. Mantıksız gelen bir kitabı bırakırım.

4- Hiç yazmakta zorlandığın bir karakterin oldu mu? Bu durumun üstesinden nasıl gelmeyi başardın?

-Oldu. O karakterin yerine geçmeye çalıştım. O karaktere benzeyen insanları inceledim, gerek dizi gerek filmlerden olsun. Örnekleri baz alarak üstesinden geldim.

5- Çalışmaların ilk keşfedilmeye başladığında neler hissettin?

-Çok inanmadım. Biri benimle alay ediyor herhalde falan diye düşünüp dikkate almamıştım. Sonra gerçek olduğunu anlayınca şaşırdım tabii.

6- İmza günlerinde seni bekleyen okurlarını gördükçe neler hissediyorsun?

-Heyecanlanıyorum. Seviniyorum, güzel anılar birikiyor. Buradan da hepsine teşekkür ederim :)

7- Taslaklarında yazdığın kurguların var mı? Eğer varsa onları birgün yayınlamayı düşünüyor musun?

-Birkaç tane mevcut. Ancak yaş büyüdükçe her şeyi daha ince eleyip sık dokuyorsun. Bende tam olarak emin olmadan, kafamda oturtmadan yayınlamayacağım sanırım.

8- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu emek hırsızlığına nasıl bir tepki verdin?

-Karşılaştım. Konuşmaya çalıştım insanca. Anlamazsa da Allah'a havale ettim. En güzel yerin orası olduğunu düşünüyorum, kimsenin yaptığı yanına kâr kalmıyor :)

9- Sana göre "Başarılı Yazar" olmak için yazanın hangi özelliğe sahip olması gerekir?

-En önemlisi hayal gücü diye düşünüyorum. Hayal gücü kuvvetli ve empati yeteneği gelişmişse herkes yazar olabilir bence. Birde yazmayı sevmek var tabii. O da olmazsa olmaz.

10- Sıradan hayatında yolda yürürken, metrobüse binerken ya da bir AVM'de dolaşırken seni tanıyıp yanına gelen okurların oluyor mu?

-Birkaç kez olmuştu. Pek fotoğrafımı paylaşan bir insan olmadığımdan bu tarz olayları çok yaşamıyorum.

WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin