Bugün ki ilk röportajımızı, "Sonat, 3.30, Libellule, XVXIX, Gölge Sinmiş Tenine ve B.A.R.A.N.O.V" adlı kitapların yazarı Işılsu Gültekin ile yapıyoruz.
1- Hiç kendi kitaplarından birisine bölüm yazarken duygulandın veya ağladın mı?
-Evet duygulandım.
2- Sonat'tan başka diğer çalışmaların için de yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Eğer öyleyse ne cevap veriyorsun?
-Bu soru etik değil maalesef, cevaplayamam.
3- Kurgularına başlamadan önce kurgun hakkında bilgi toplayıp araştırma yapman çok fazla zamanını alıyor mu?
-Hayır ben kurgularımı asla önceden tamamlamam. Yazarken şekillenir, sonuçta tez yazmıyorum. Gerektiği yerlerde araştırma yapıyorum kurgu dışına çıkmamak ve mantık hatası olmaması için.
4- Bu kitap kesinlikle harika yazılmış dediğin bir roman var mı? Varsa ismi ne?
-Tek bir kitap yok, birden çok kitap var düşündüğüm böyle, genel olarak King romanları ve rus edebiyatı.
5- Wattpad uygulamasında en çok hangi davranıştan nefret ediyorsun?
-Hayalet okurlardan sanırım. Farkında olmasanız da oy ve yorum bizi çok motive ediyor. Her yazarın kendi özel hayatı var, kimse düzenli ve sürekli yazmak zorunda değil, sözleşmeyle bağlı değil. Biri yazmaya çabalıyorsa size değer veriyordur ve sizin de ona yorumlarla, oylarla destek olmanız, emeklerini çiğnememeniz gerekir.
6- Taslaklarındaki hikayeleri birgün tekrar yayınlamayı planlıyor musun?
-Belki bir gün.
7- Yazmaya yeni başlayan yazarlara herhangi bir önerin var mı?
-Çalmak ile esinlenmek arasındaki farkı iyice kavrasınlar. Basit bir taklit olmasınlar, en önemlisi başkaları için değil kendileri için yazsınlar.
8- Müzik çalarında en çok dinlediğin şarkı hangisi?
- Her zaman değişiyor, şu an ;
Lacey Madison - Wicked Game9- Yazmak için gün içinde özellikle rahat ve huzurlu hissettiğin saatler var mı? Yoksa kafana ne zaman eserse mi yeni bölüm yazıyorsun?
-Ne zaman gaza gelirsem ya da aklıma diyaloglar düşerse. Düzenli olarak oturamıyorum, ders çalışmakmış gibi geliyor...
10- Tahmini olarak şimdiye kadar kaç tane kitap bitirmişsindir?
-700'e yakın. (Fazla bu biraz, okul öncesinde okuduğum, birinci sınıfta zaten okuyup yazdığım için)
Röportaj için Işılsu ablaya tekrar teşekkür ediyorum.
Bu arada XVXIX'e yeni bölüm gelmiş, şimdi fark ettim. Bölüme uçmaya gidiyorum, sizde benimle gelin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.