Hepinize merhaba! Bugün, "Kuralsız Lise, Cevapsız Mesajlar, Vahşi Kasaba, Fotoğrafçı Çocuk, İlluminati'nin Gerçekleri ve Ayla" adlı hikayelerin yazarı EkremYankk ile bir röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar! :)
1- Wattpad'i ilk nasıl keşfettin? İlk zamanlarında neler yapıyordun?
-Wattpad'i kuzenim sayesinde keşfetmiştim. O dönem Wattpad altın çağını yaşıyordu diyebilirim. O zamanlar tonla kitap yazıyordum. Okunmadığı için hevesim kırılıyordu, bende yayınladıktan bir hafta sonra kaldırıyordum.
2- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu duruma nasıl bir tepki verdin?
-İsmiyle beraber çalındığını bile gördü bu gözler :) Kurgumu şu kopyalamış mı, çalmış mı gibisinden Wattpad'de dolaşmıyorum. Rastgele gözümün önüne düşerse fark ediyorum, ve o kişiden düzeltmesini rica ediyorum. Çünkü istemeden benzer bir kurgu da yazmış olabilir. Belki de gelecek dönemde harika bir yazar olacak kişiye 'Kaldır o kitabı! Hırsız.' Dersek eğer ki, onu kitap yazmaktan iyice soğutmuş oluruz. Her şey tatlı dille olabiliyor, bazı insanlar bunun farkına varsın.
3- Sık sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?
-Sık sık olmasa da, elimden geldiğince okurum. Dikkat ettiğim unsur ise, kitabın beni içine çekmesi. Ve tabii ki kurgusunun klasik kurgulardan farklı olması gerekir.
4- Uygulama içinde en nefret ettiğin davranış nedir?
+18 cinsel içerikli kitap yazarak yükselmeye çalışan zavallılar.
5- Kendinden çok fazla özelliği ona yansıttığın, bu yüzden de davranış olarak sana çok benzediğini düşündüğün bir karakterin var mı? Varsa hangisi?
-Sanırım Vahşi Kasaba'dan Mete. Her ne kadar onun kadar özellikli olmasam da :')
6- Hiç kurgularına kötü yorumlar aldın mı? Eğer aldıysan bu yorumları ilk okuduğunda nasıl bir tepki verdin?
-Günlük olarak yüzlerce aşağılayıcı yorum ve küfür aldığımı dahi hatırlıyorum. Fakat böyle durumlarda bir profesyonel gibi davranarak takmamam gerektiğini biliyordum, ve öyle de yaptım. İşin can alıcı noktası ise zamanında hayran olduğum yazarın bana yazması oldu. Kuralsız Lise'nin kendi kitabına benzediğini ve buna bir çözüm gerektiğini söyledi. Ona çözüm üreteceğimi söylemiştim, fakat bir hafta sonra 'Kitabı kaldır' gibi saçma bir mesaj aldım. Ona kitabı kaldırmayacağımı söylediğimde, kitabın okunması bir milyon bile değildi. Ardından kitap iki milyon okunmayı aştı, ve iki yayınevinden teklif aldım. Kitap şu anda raflarda ve ilk baskısı tükendi, ikinci baskısı satışta.
7- Wattpad platformunu keşfetmek ve buraya üye olmak sana neler kazandırdı?
-Her zaman insanların beni sevmesini istemişimdir, ve bu yer sayesinde tonla insanın sevgisini kazandım. :')
8- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?
-Taslaklarımda 22 hikaye var. Zamanında yayınlayıp kaldırdığım kitaplar buna dahil. Belki bir gün düzenlemeler yaparak yayınlayabilirim. Düşük bir ihtimal olsa bile :')
9- Yazmaya başlamak hayatında neleri değiştirdi?
-Duygularımı kontrol etmeyi öğretti.
10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara önerilerin var mıdır?
-Asla pes etmesinler, iyi yerlere gelen yazarlar şans eseri gelmedi. Her zaman çaba göstersinler ve 'Vazgeçmek' kelimesini zihinlerinden silsinler.
Röportaj için yazara çok teşekkürler! Kendinize iyi bakın❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.