》》Hopeklausm

103 5 2
                                    

1- Yazmaya ilk kez tam olarak ne zaman başladın? İlk kurgunu hala hatırlıyor musun?

-2015. İlk kurgum, ilk hikayem olan Kod Adı : Bay Sapık.

2- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu duruma nasıl bir tepki verdin?

-Oldu sanırım kurgu çalınması ama tam hatırlayamıyorum. Bir keresinde hikayemin baş rollerindeki karakterlerin adlarıyla oyuncularını  aynı yapanlar olmuştu ve bu çok sinir bozucu. Senin shoplarını falan alıyorlar, aşırı sinir bozucu.

3- Sık sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?

-Evet sık sık okurum

4- Wattpad'e ilk kayıt olduğun zamanları hatırlıyor musun? İlk hangi kitabı okumuştun?

-Vampir Okulu gibi bir kitaptı.

5- Wattpad uygulamasını keşfetmek ve buraya katılmak sana neler kazandırdı?

-Kendimi geliştirmemi sağladı.

6- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?

-Var ama yayınlamayı düşünmüyorum çünkü şu an olan hikayelerime bile yeni bölüm yazamıyorum.

7- Kendinden çok fazla huyu ona yansıttığın, bu yüzden de davranış olarak sana çok benzediğini düşündüğün bir karakterin var mı? Varsa hangisi?

-Kod Adı : Bay Sapık'tan Bukre.

8- Hiç kurgularına kötü yorumlar aldın mı? Eğer öyleyse bu yorumlara nasıl bir tepki verdin?

-Aldım bazılarına sert tepki verip yorum yaptım bazılarını görmemezlikten geldim.

9- Kurguların için yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Eğer öyleyse bu tekliflere nasıl cevaplar veriyorsun?

-Alıyorum genel olarak reddediyorum ama bir tanesiyle olur gibiydi, olmadı.

10-  Yazmaya yeni başlayan yazarlara önerilerin var mıdır?

-Her zaman umutlu olsunlar.

Röportaj için yazara teşekkürler!❣

WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin