Hepinize merhaba! Bugün, " Bay Mükemmel, Bayan Mükemmel, Mükemmel Tutku, Hırçın, Yalancı, Ateşli, Dayanılmaz, Asistan, Kartanesi ve Mücevher" adlı hikayelerin yazarı asknnur ile bir röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!❣
1- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa bir gün onları yayınlamayı planlıyor musun?
-Evet, taslak halinde çok fazla kurgum var. Bir kısmı başlanmış devamının gelmesini bekliyor... Tabi ki en kısa zamanda okurlarımla paylaşacağım.
2- Bir kitaba finalini yapacağın zaman final bölümünü düşünmek için kendine ne kadar zaman verirsin?
-Aslında kafamda bir hikaye şekillenirken hemen finalini de düşünüyorum. Yazma sırasında konuyu bağlamak için bir iki hafta yeterli oluyor.
3- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?
-Kendime göre çok okuyorum. Hem yaz, hem çalış, hem ev işleri derken... Yine de ayda en az sekiz kitap okurum. (Keşke daha fazla okuyabilsem) Okuduğum kitapların beni dinlendirmesi ve kafamı dağıtması çok önemli. Bunun dışında okuduğum belli türler var. Kendi türüm olan Erotik romanlar başka geliyor. Bunun dışında tarihi kurgu, fantastik kitaplar da okuyorum.
4- Hiç yazmakta zorlandığın bir karakterin oldu mu? Bu durumun üstesinden nasıl gelmeyi başardın?
-Yazmaya başladığım andan itibaren beni en çok zorlayan karakter "Asistan" hikayemdeki "Yıldırım Bozkurt" karakteriydi. Bir süre ara verdim o karakteri yazmaya fakat kitap olacağı için tekrardan başlamam gerekecek. Hala üstesinden gelmiş sayılmam.
5- Çalışmaların ilk keşfedilmeye başladığında neler hissettin?
-Çok heyecanlandım çünkü beklemediğim bir şeydi. Zor ve tepkiyle yaklaşılan bir tür olduğu için çok fazla eleştiri alacağımı düşünmüştüm. Neyse ki çoğu kişi beni anladı ve böyle olmadı. Zaten ilk hikayemde tahminimden çok daha büyük bir kitleye ulaşmıştım.
6- Wattpad'e katıldığından beri hayatında neler değişti?
-En büyük değişim ; Başkalarının kitaplıklarında hayallerimin bulunuyor olması ve insanların o hayalleri okuyup heyecan duyması...
7- Her kitabına aynı özeni gösteriyorsundur ancak yazmaya sürekli istekli olduğun, yazarken zevk aldığın ve hevesle ilerlettirdiğin bir çalışman var mı? Yoksa hepsine aynı duygularla mı yazıyorsun?
-Hepsi çocuğum gibi. Şaka bir yana gerçekten hiçbirini ayıramam hepsini çok severek ve isteyerek yazıyorum. İçlerinden birini seçmem gerekirse beni en etkileyen kitabım olduğu için "Soğuk Serisi" derdim. Çünkü onu yazmaya başladığımda ben bile nasıl ilerleyeceğinden habersizdim bu yüzden bölümü büyük bir merakla yazdım.
8- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu emek hırsızlığına nasıl bir tepki verdin?
-Bir defa başıma gelmişti. Wattpad üzerinden benim okuyucum olduğunu iddia eden biri isimleri değiştirip kendi sayfasında paylaşmıştı. Ufak bir mesajla yanlış bir şey olduğunu söyledim o da bunun farkına varmış olacak ki hemen kaldırdı.
9- Uygulama içinde en nefret ettiğin davranış nedir?
-Birkaç tane var ve onlardan bahsedeceğim. Öncelikle "Ahlaklı olduğunu sanan" arkadaşlar. Bunlardan nefret ediyorum, iğreniyorum, tiksiniyorum. İkinci olarak her bölümde bir heyecan, bir yakınlaşma, romantizm bekleyenler. Bunlara sinirleniyorum ve kitap okumayı bilmediklerini düşünüyorum.
10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara tavsiyelerin var mıdır?
-Korkmamaları. Kesinlikle eğer yazmak istiyorlarsa "acaba iyi miyim, insanlar ne düşünür, dalga geçerler mi?" Diye düşünmeden yazmaları. Bu gerçekten önemli. Zaten bir noktadan sonra her şey yerli yerine oturuyor. Önce kendine inanması gerekiyor insanın. Ben bunu istiyorum ve yapabilirim. Bu kadar kolay...
Röportaj için yazara tekrar teşekkürler!❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.