Hepinize merhaba! Bugün, "ben y, sevgilin, o gece hep sen, iki şehrin ayrılığı, Beni Yakın Efendim ve Sirayetli Bedenler" adlı kitapların yazarı euphoriamilena ile röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!
1- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?
-Taslakta hikayem yok. Eğer aklıma kurgu gelirse kısa bir olay çerçevesi oluşturup yazmaya başlıyor ve yayımlıyorum.
2- Uygulamada en nefret ettiğin davranış nedir?
-Bunun uygun tabiri ne bilmiyorum, sanırım 'klavye artisliği' deniyor :D
3- Hiç kurgularının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu duruma nasıl bir tepki verdin?
-Karşılaşmadım. Eğer karşılaşırsam da anlaşmaya varılarak silinmesini isterdim. Bu tür olaylar beni çok sinirlendirmez, orijinalin kime ait olduğunu biliyorum sonuçta.
4- Hiç bir kitabını tamamen sildin ve sildikten sonra pişman oldun mu?
-Hesabımda yayınladığım hiçbir hikayeyi silmedim.
5- Kitaplarına bölüm yazarken müzik dinler misin? Eğer öyleyse hangi tarz müzikleri tercih edersin?
-Texting yazarken müzikli de müziksiz de yapabiliyorum. Müzik dinlerken de ruh halime ya da yazacağım bölümün akışına göre tarz değiştiririm.
6- Kitap kurgularını nasıl buluyorsun? Özellikle ilham aldığın bir şey var mı?
-Sanırım... Her şeyden ilham alıyorum, sınır yok.
Şey, ilk soruya cevap vermemişim :D Kurgu bir anda ufak ufak aklıma geliyor. Sonrasında da büyüyorlar.7- İleride kitaplarından herhangi birisini bastırmak gibi bir planın var mı? Yayınevlerinden birisinden textinglerin için teklifler gelse kabul eder miydin?
-Öyle bir planım yok çünkü özellikle Texting'lerde fotoğraf kullanıyorum. Kitaba basılamayacağı için bir anlamı olmaz gibime geliyor.
8- Her kitabına aynı özeni gösteriyorsundur fakat diğerlerinden ayrı tuttuğun ya da senin için diğerlerine göre daha özel olan bir kurgun var mı?
-"Beni Yakın Efendim" her zaman en özeli olacak. Belki de bir kurgu olmadığı içindir.
9- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda hangi özelliğe dikkat edersin?
-Eskiden okurdum fakat büyüdükçe o zamanlarki vakti bulamamaya başladım. Okumam için de konusunun ilgimi çekmesi ve tanıtımının(arkasındaki) akıcı olması gerekiyor.
10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara tavsiyelerin var mıdır?
-Çoğu insan okunmak için yazıyor ve istediğini elde edemeyince bırakıyor. Okunma sayınız, popülerliğiniz değil önemli olan. Sadece kaleminiz. Berbat bir kurguyu da güzel bir kurguyu da daha iyi yapabilecek tek şey o. Yazmak istiyorsanız, yazmayı sevin, sayıları değil.
Röportaj için yazara tekrar teşekkürler❣
Gelecek bölümlerde yazarlara sormamı istediğiniz sorularınız varsa özelden ya da bu paragrafın altına yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.