Hepinize merhaba! Bugün, "O Benim, Gecemin Ateşi, Siyah Kül ve Koşulsuz" adlı hikayelerin yazarı MahiHuma ile röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!❣
1- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?
-Evet var. Hatta bir dolu. Sadece Wattpad üzerinde 22 tane taslağım var ve kiminin yarısına kadar geldim. Bazıları Wattpad öncesinde yazdığım ve final verdiğim hikayeler ancak hepsini güzel bir düzenlemeden geçirmem lazım yayınlamak için. Ki o da pek mümkün görünmüyor şu an için.
2- Çalışmaların için yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Bu tekliflere nasıl bir cevap veriyorsun?
-Evet alıyorum ancak şu sıralar oldukça yoğun olduğum bir dönemdeyim ve haliyle çok fazla ilgilenebileceğimi sanmadığım için olumlu bir yanıt vermiyorum. Yine de yarının neler getireceğini kimse bilemez.
3- Hiç bir kitabını tamamen sildin ve daha sonradan bunu yaptığına pişman oldun mu?
-Tabii ki sildim. Hatta birden fazla kitabımı sildim ama hiç pişman olmadım bundan. Genel olarak hayatımda pişman olacağım şeyleri yapmamaya gayret ediyorum.
4- Çalışmalarına daha önce hiç kötü yorumlar aldın mı? Bu yorumlara nasıl bir tepki verdin?
-Çok aldım ancak bazı kötü yorumlarda haklı bulduğum yerler vardı. O yüzden o yorumun sahiplerine hiçbir şey söylemedim ama bazıları haksız yere, doğru olmayan kötü yorumlarda bulunuyor. Eğer beni çok sinirlendiren bir yorumsa karşılık veriyorum.
5- Yazmaya başlamak hayatında neler değiştirdi?
-12 yaşımdan beri kitap yazıyorum. Hayatımın hemen hemen her döneminde yazmak kavramı olduğu için pek bir şey değiştirdiğini söyleyemeyeceğim doğrusu.
6- Hiç herhangi bir kitabının çalınma olayıyla karşılaştın mı? Bu durumda ne yaptın?
-Evet, birkaç defa oldu. Bunu yapan kişilere özelden mesaj attım, kaldırmalarını yoksa hukuk yoluna başvuracağımı söyledim. Neyse ki kaldırdılar.
7- Uygulama içinde en nefret ettiğin şey nedir?
-Saygısız ve boş yapan kişiler. Hadlerini aşan tavırlar sergileyenler ne yazık ki çok fazla.
8- Wattpad'e ilk katıldığın zamanlarda okuduğun ilk kitabı hatırlıyor musun?
-Evet. Kiraz Mevsimi.
9- Sana göre "Başarılı Yazar" olmak için neler gerekir? Başarılı olduğunu düşündüğün yazarlar var mıdır?
-Bana göre herkes kendi içinde başarılıdır. Sonuçta başarı göreceli bir kavram ve herkes kendi hedefine ulaştığında bu sıfatı alır. Benim için Dan Brown kesinlikle başarılı. Her kitabını severek okudum ve adamın bir şeyleri başardığının farkındayım.
10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara tavsiyelerin var mıdır?
-Öncelikle pes etmemeyi iyi bilmeliler. Hayallerinin önüne birçok engel çıkacak ama yollarından sapmadıkları sürece sorun olmayacağını düşünüyorum. Ve Wattpad'de de bölüm yazarken sık bölüm atıp okuyucu toplamaya gayret etsinler.
Röportaj için yazara tekrar teşekkürler.
Kapak tasarımları için oluşturduğum diğer çalışmama bakmayı unutmayın. Hepinize iyi akşamlar!❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.