Hepinize merhaba! Bugün, "Ejderha'nın Öfkesi, Ateş Kristalleri, Karanlığın Savaşı, Kraliçelerin Savaşı, Ametist, Kaldeson, Sardoniks, Turmalin, Güz Hükümranlığı, Işık İmparatiçesi, Evarel Dhrei, Diyar Rehberi, Karakterler, Kış Gülü, Gümüş Miğfer, Mavi Ruh ve Aventurin" adlı kitapların yazarı Auralorina ile röportaj yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!❣
1- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Eğer varsa birgün onları yayınlamayı planlıyor musun?
-Taslakta birçok hikayem var. Bir kısmını daha önce yayımlayıp devam etmeyeceğim için kaldırdım. Şu an devam ettiğim kurgular bitince belki tekrar yazarım.
2- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?
-Evet çok kitap okurum. Yazmamı sağlayan şey okumamdı. Sürükleyicilik, kurgu, karakterler beni kitaba bağlayan özellikler.
3- Hiç bir kurgunu tamamen sildin ve daha sonra sildiğine pişman oldun mu?
-Hayır hiç silmedim. İlk kurgularımdan birini baştan yazarken eski halini kaydedip kaydetmediğimi hatırlamıyorum. Ama bunun için pişman değilim, sadece birkaç bölümlük bir kurguydu.
4- Hiç bir kitabına bölüm yazarken duygulandın veya ağladın mı?
-Evet, bir kitabımın sonunda ağlamıştım.
5- Daha önce yazmakta zorlandığın bir karakterin oldu mu? Bu durumun üstesinden nasıl geldin?
-Çok oldu. Üstesinden yazarak geldim veya hiç gelemedim.
6- Uygulama içinde en nefret ettiğin davranış nedir?
-Taciz mesajları, hakaretler, iftiralar, sadece kötülemek için yapılan yorumlar. Sırası yok...
7- Her kitabına aynı özeni gösteriyor ve hepsini severek yazıyorsundur fakat senin için diğerlerine göre daha özel olan, yazmaya hep daha fazla istekli olduğun bir kurgun var mı?
-Karanlığın Şafağı'nın yeri benim için ayrı olacak sanırım. Gerçi henüz bitmedi.
8- Fantastik / Bilim Kurgu romanları yazmak herkesin halledebileceği bir iş değildir. Hiç kurgularını ilerletirken tıkandığın oldu mu? Ne yaparak bu durumu atlattın?
-Evet, çok oldu. Eski ve beğendiğim bölümleri tekrar okudum. Müzik dinledim. Kurguya ara verip kitap okudum, dizi-film izledim.
9- Kitaplarına daha önce kötü yorumlar aldın mı? Bu yorumlara nasıl bir tepki verdin?
-Evet aldım. Bazılarında hak verdim, bazılarında kendimi savundum. Bazılarında ise hakaret ve küfür içerikli oldukları için kızdım - onlar sinir bozucu oluyorlardı. Wattpad'e ilk üye olduğum zamanlarda birçok kötü yorum gelmişti, ve kesinlikle hevesimi kırmışlardı. Bu yorumların kötü dili kötü etki bir etki bırakıyor, yorumları haklı veya haksız olsun önemli olan dil.
10- Yazmaya yeni başlayan yazarlara önerilerin var mıdır?
-Yazsınlar, okusunlar ve araştırsınlar. Türkiye Elçileri'nin profilinde yazma ipuçlarında birleştirdim tüm önerilerimi. Oradan bakabilirler isteyenler :)
Röportaj için yazara tekrar teşekkürler. Hepinize iyi geceler dilerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.