Herkese iyi geceler! Bugünün 4. Röportajını "Siyahın Kaybı, Kül, Yaş 16 ve Kirli His" adlı kitapların yazarı Fakirkalem ile yapıyoruz. Herkese iyi okumalar!
1- Wattpad'e katıldığından beri hayatında neler değişti?
-Wattpad'e katıldıktan kısa bir süre sonra hayal gücümün uçsuz bucaksız ve korkusuz olduğunu keşfettim. Bu beni farkına varmadan farklılaştırdı. Daha güçlü bir zihnim var artık bu en kısası, buraya çok daha nicesini yazarım ama en önemlisi karşılıksız sevgiyi gördüm. Buna pek inandığım söylenemezdi ama okurlarımın beklentisiz saf sevgisi beni bu konuda alt etti diyebilirim. Çünkü ; artık o sevgi bende de var ve inancım daha kuvvetli.
2- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?
-Çok ama çok sık okurum. Dikkat ettiğim şey ise etkileyici, hayata dair ders alabileceğim bir şekilde öğretici olması. Onun dışında karakterin etkilemesi, bunlar önemli şeyler...
3- Çalışmaların için yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Eğer öyleyse bunlara ne tepki veriyorsun?
-Evet alıyorum. Yazmaya başladığımdan üç ay sonra başlamıştı teklifler. Bu beklediğim bir şey değildi açıkçası ama ilkinde deli gibi heyecanlandığımı biliyorum. O zamanlar ünlü bir yazar ile konuştuğumda daha erken olduğuna karar vermiştim ve zaten inanılmaz kötüydüm :( Sonrasında devam etti tabii hepsine olumsuz cevap verdim. Sebebi okurlarıma ilk seriyi burada bitireceğime zamanında söz vermiş olmamdı. Devam ediyorum yazmaya, hayallerim var ama doğru zamanın geleceği bilincindeyim. Şimdilik yazmaya devam, sonrası için neler olur bilmiyorum. Sadece çok istediğim gerçeğini bilmeni isterim.
4- Her çalışmanı ayrı ayrı seviyorsundur fakat, bu kitabın benim için yeri ayrı dediğin bir kurgun var mı?
-Kitap ayrımı değilde karakter özelim var. Herkesin vardır eminim ki. Esila ve Hira desem yeterlidir sanırım :)
5- Uygulama içinde en nefret ettiğin davranış nedir?
-Aslında çok var ama en kötüsü ensest ilişkiyi normalleştirme çabaları ve bunu hastalık olarak değilde masumane bir olaymış gibi yazmaları. Bunu herkes bilsin BU NORMAL DEĞİL. İkinicisi siyaset yazarak beyin yıkama çabalası... Düşünsenize size ve kaleminize hayran bir kitle ve siz o kitleye aşkın en doruk en heyecanlı yerinde siyasi, dini sübliminal mesaj veriyorsun. Bu beni erite ediyor... Vb.
6- Yayınladığın bölümlere gelen yorumları sık sık okur musun?
-Her ne içerirse içersin her zaman okurum. Ve cevap vermeye özen gösteririm.
7- Hiç yazmakta çok zorlandığın bir karakterin oldu mu?
-Aslında karakter değilde kitaba bölüm yazamama oldu. Geçirdiğim kötü bir olayın sonrasında kendime gelip yazmam çok zorlaştı. Şimdi üç kitaba bölüm yazıp sıkı bir dönüş yapmak için hazırlanıyorum.
8- Ailen yazarlık konusundaki başarıların hakkında neler düşünüyor?
-Her zaman destek oldular ve bununla gurur duyuyorlar bir sonu gelsede gelmesede onlar yazdığım için mutlular.
9- Yazmaya yeni başlayan kişilere herhangi bir önerin var mıdır?
-Emek hırsızlığından kaçınarak kendi hayal dünyalarının keşfi ile yazmaları. Bölüm sonlarında da dediğim gibi, gururunuzu yitirmeyin. Ve her şeyden önce kendileri için yazmaları :)
10- Yeni bir kurgu yazarken kurguna isim bulma işini ilk başta mı yaparsın yoksa ilk bölümden sonra mı kafanda bir şeyler oluşur?
-İlk isim oluşur kafamda sonrası uzun sürmez ve hemen zihnimde belirir.
Röportaj için yazara tekrar teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın!❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.