Herkese merhaba! Bugün, "Pamuk Şeker Gibi, Çikolata Gibi, Tozdan Düşler, Çöpçatan, Kalbim Kore'de Kaldı, Mücevher Denizi 1, Mücevher Denizi 2, Gizemli Vampir Avcısı, Lolipop Kız Lolitalara Karşı, Baldan Dudaklar ve Günahkar Kanatlar" isimli kitapların yazarı AskinNur_ ile röportaj yapıyoruz.
Röportajını okumak istediğiniz yazar isimlerini bu paragrafa yorum olarak bırakabilirsiniz♡
1- Bir kitaba finalini yapacağın zaman final bölümünü düşünmek için kendine ne kadar zaman verirsin?
-Finali yazmaya başladığımda düşünüyorum. Her şey eş zamanlı gerçekleşiyor diyebilirim.
2- Çalışmaların ilk keşfedilmeye başladığında neler hissettin?
-Heyecanlanmıştım. Galiba birileri beni de fark etti demiştim.
3- Çok sık kitap okur musun? Eğer öyleyse okuduğun kitaplarda nelere dikkat edersin?
-Çok sık ve çok fazla kitap okurum. Kitaplarda en çok dikkat ettiğim şey içerik ve yazım dilidir.
4- Her çalışmanı ayrı ayrı seviyorsundur fakat, bu kitabın benim için yeri ayrı dediğin bir kurgun var mı?
-Hayır, her kurgumu eşit derecede seviyorum.
5- Yazmaya yeni başlayan kişilere herhangi bir önerin var mıdır?
-Kalemlerini ve kendilerini geliştirmeye yönelik kitaplar okumalarını öneriyorum. Bana kalırsa dünya edebiyatından eserler okunmadan yazım hayatına başlanmamalı. Hayal güçlerinin genişleyebilmesi, okuduklarından daha derin anlamlar çıkarabilmeleri ve dahası kitap yazabilmek için dünya edebiyatından eserler okumaları büyük bir adım olacaktır. Hatta bir kitap önerisi de yapayım ; Victor Hugo - Notre Dame'ın Kamburu.
6- Gün içinde özellikle yazmayı tercih ettiğin bir zaman dilimi var mıdır? Yoksa her an yazabilir misin?
-Açıkçası kafama estiği an, yer-zaman farketmeksizin yazabilirim. Belirli bir yazım planım yoktur.
7- Müzik çalarında en çok dinlediğin şarkı hangisidir?
-Nancy Sinatra & Lee - Summer Wine
8- Tahmini olarak şimdiye kadar kaç kitap bitirmişsindir?
-Hiç saymadım ama 600'den fazla olabilir. Belki biraz daha altı. Bilemiyorum, zor bir tahmin. (:
9- Kendini en çok yakın hissettiğin veya huy olarak çok fazla benzediğinizi düşündüğün bir kitap karakterin var mı? Varsa bu hangisi?
-Bana huy olarak çok benzeyen karakterim yoktur. Ama kendimi en çok yakın hissettiğim Rüya Aslanlı'dır. Öyle deli dolu bir arkadaşım olsun çok isterdim mesela. (Pek fazla olmasa da benzer yönlerimiz var onunla.)
10- Taslaklarında yazdığın kurguların var mı? Eğer varsa onları birgün yayınlamayı düşünüyor musun?
-Elbette yayımlamayı düşünüyorum. Vakti geldiğinde taslaklarımın okurlarımla buluşması en büyük isteğim. Ve bu güzel röportaj için çok teşekkür ederim.❤
Asıl kabul edip zaman ayırdığı için ben yazara teşekkür ederim. Hepinize iyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJ
RandomSeverek okuduğunuz tüm yazarların röportajlarını bu kitapta sizler için topladım! Röportajını istediğiniz herhangi bir yazar varsa özelden ulaşabilirsiniz. **En azından bu kitap için özelden istek almıyorum. Lütfen ısrar etmeyiniz.