》》Tugcaa

219 14 0
                                    

Herkese günaydın! Bugün "21. Yüzyıl Prensi, Bana Ne Yaptın 1, Bana Ne Yaptın 2, Bana Ne Yaptın 3, Kışkırtıcı, Yanıltıcı, Temassız, Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır?, Marka, Bağlanma Terapisi, Kusursuz İlizyon, Farklı Hayatlar ve Tehlikeli Limit" adlı kitapların yazarı tugcaa ile bir röportaj yapıyoruz. Herkese iyi okumalar!❣

1- 2013'ten beri buralardasın. Wattpad uygulaması hakkında neler düşünüyorsun?

-En başta çok az kişiydik bu yüzden çok samimi ve güzel bir ortam vardı. Son 2 yılda özellikle kitap konuları başta olmak üzere bu platformun beni hayal kırıklığına uğrattığını söyleyebilirim. Eskiden burada çok kitap okurdum, artık okumaya değer kitap bulamıyorum. Değersizleşmesi dışında yazmayı sevdiğim şeyleri paylaşmak çok güzel bir şey. Bu nedenle Wattpad'i hala seviyorum.

2- Kitabın Wattpad ödüllerinden birisini aldı. Sonuçlar açıklandığında neler hissetmiştin?

-Çok mutlu olmuştum ve şaşırmıştım. Hala daha hatırladıkça mutlu oluyorum :)

3- Kitaplarına hiç kötü yorumlar aldın mı? Kötü yorumları okuduğunda ilk neler hissedersin?

-Tabi ki çok garip yorumlar aldım. Haklı olanlar mutlaka var. Profesyonel bir yazar olduğumu zaten iddia etmiyorum. Ancak bazı yorumlar gerçekten kötü yorum yazayım da ne olursa olsun tarzında. Bu tarz yorumları takmıyorum. Onun dışında haklı yorumlara genellikle cevap veriyorum ve ne amaçla, neden bu şekilde yazdığımı anlatıyorum. İlk kötü yorumumu aldığımda çok kötü olmuştum. Yazmayı bırakmayı dahi düşünmüştüm tek bir yorum için :)

4- 21. Yüzyıl Prensi'nden başlayarak sıradışı kurgulara sahip olduğunun farkındayız. Bu özgün ve etkileyici kurguları bulmak senin için zor olmuyor mu? Özellikle neyden ilham alıyorsun?

-Öncelikle teşekkür ederim düşüncen için. Aslında temel bir şey yok. Mutlaka hepimizin aklına çılgın kurgular geliyordur ama yazıya dökemiyordur. Ben yazıya dökmeyi başardığım için mutluyum :)

5- Kitapların için yayınevlerinden teklifler alıyor musun? Birgün bu kurguları raflardan satın alma şansımız olacak mı?

-Geçtiğimiz yıllarda 10'a yakın teklif aldım ancak kabul etmedim. Dediğim gibi profesyonel bir yazar olduğumu düşünmüyorum. Bence kitap bastırmak bu kadar kolay olmamalı. Çok daha özenli ve önemli bir iş olarak görüyorum. Bu nedenle kitaplarımı raflarda görmeniz oldukça zor bir ihtimal.

6- Şimdi 5 yıl önceye gidelim, eğer o gün Wattpad'i keşfetmeseydin ve kendine bir hesap açmasaydın bu 5 yıl içinde bir kaybın veya bir kazancın olur muydu? Burayı hiç keşfetmemeyi ister miydin?

-Tabi ki hayır, iyi ki keşfetmişim bu platformu. Yazmak gibi bir hobim olduğunu keşfedemezdim en basitinden. Yazarken yazdığı hikayeyi yaşayan kişilerdenim, bu nedenle 5 yılda çeşit çeşit hayat yaşadım aslında. Bunlardan mahrum olmak istemiyorum asla.

7- Hiç bir kitabını tamamen sildin ve sildikten sonra pişman oldun mu?

-Sildim, Zor Olan isimli bir kitabım vardı hatırlayan vardır belki. Onu sildiğim için pişman olmadım. Onun dışında yazacağım diye tek bölüm paylaşıp, yazmadığım için taslakta olan kitaplarım var.

8- Kendine en çok benzettiğin, sana çok yakın olduğunu düşündüğün bir karakterin var mı? Varsa hangisi?

-Var aslında. Hepsinde benden bir parça var diyebilirim. Ama bana en çok Bana Ne Yaptın serisi Eylül benziyor diyebilirim.

9- İlk keşfedilmeye başladığında neler hissettin?

-Çok mutlu oldum tabi. Gelen yorumlar, yazdığım şeyleri beğenen insanlar yazma isteğimi daha da çoğalttı.

10- Taslaklarında yazdığın hikayelerin var mı? Bir gün onları yayınlamayı planlıyor musun?

-Şu an taslağımda yazılmayı bekleyen hikaye yok. Yazılacak, Tehlikeli Limit isimli bir kitabım var onun sadece ilk bölümünü paylaştım. Taslak sayılabilir belki.

Röportaj için yazara tekrar teşekkürler!💜

WATTPAD YAZARLARIYLA RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin