"Jiminn!"
"Efendim annee."
"Jiminn."
" Efendim anneeee!"
"Jiminn."
"Efendimm. Anne? Annee! Off."
Yataktan kalktım ve tabletimi yatağa fırlatıp annemin yanına gittim. Ne zaman beni çağırsa illa yanına gitmem için cevap vermiyordu.
"Noldu!"
"Jungkook geldi."
Normalde anneme trip atardım ama konu Jungkook olduğu için trip atmayı sonraya ertelemiştim.
" Selam Jimin."
Saçımı düzelttim ve cevap verdim. "Selam Jungkook."
Neden bu kadar heyecanlanmıştım bilmiyorum. Sanki onu ilk defa görüyordum. Gözüme farklı görünüyordu, saçını mı kestirmişti yoksa?
"Odana çıkalım mı?"
"Olur."
Ben önden o da arkadan odama gidiyorduk. Bugün farklı bir atmosfer vardı aramızda. Onunda bunun farkında olduğuna emindim. Ama, çıkardı yakında kokusu.
Odama girdik. En son o girmişti ve kapıyı kapatmıştı. "Bugün ne yapalım?"
Biraz düşündüm. Aklımda hiçbir fikir yoktu. Canım oyuncaklarla oynamak istemiyordu. Daha değişik şeyler yapmak istiyordum. Ama ne olduğu hakkında da bir fikrim yoktu.
"Bilmem. Ama canım değişik bir şeyler yapmak istiyor. Oyuncak oynamaktan sıkıldım."
Bana doğru yaklaştı ve yanımdan geçip yatağıma oturdu. " Ben de oyuncaklardan sıkıldım." bir süre bana baktı ve uzandı. Tavandaki geceleri parlayan yıldızlara bakıyordu. Annemi zar zor ikna edip aldığım yıldızlara.
" Biliyor musun Jimin, dün babaannemle bir film izledik."
Ne anlatacağını merak etmiştim bu yüzden yanına gidip yatağın boş tarafına uzandım.
"Filmde bir çocuk vardı. Ve diğer çocuğu öpüyordu. Yani iki erkek birbirini öpüyordu."
Aklıma Jungkook'un resim çizdikten sonra beni öptüğü zaman gelmişti. O gün gerçekten çok şaşırmıştım. Ama... Bana neden bunu anlatıyordu ki?
"Çok değişikti ve sanırım ben-"
" Çocuklarr bakın size ne getirdim. "
Kollarımdan destek alarak yatakta hafif kalktım ve annemin ne getirdiğine baktım. " Anne! Pirinç keki mi yaptın?"
" Evett gelin de yiyin bakalım."
Annem tepsiyi yere bıraktı ve tek tek saçımızı okşadıktan sonra odadan çıktı. Annem gittiği an yataktan inip tepsinin başına geçtim.
" Kook! Gelsene."
Derin bir nefes aldı ve yataktan inerken konuştu" Tamam. " karşıma oturdu ve eline pirinç keklerinden birini alıp yemeye başladı.
***
" Ben gidiyorum Jimin. "
Elimdeki arabayı yere fırlattım ve kollarımı birleştirdim." Ama yeni geldin sayılır Jungkook. Neden hemen gidiyorsun."
"Çünkü sıkıldım. Ben araba oynamak istemiyorum." O da kollarını birleştirdi ve dudaklarını büzdü. Bu haliyle çok tatlı görünüyordu. Ama şuan aramızda bir münakaşa geçtiği için ona tatlı görünüyorsun gibi bir şey söylemeyi düşünmüyordum.
" Ne yapmak istiyorsun? "
Bir süre düşündü. O da ne yapmak istediğini bilmiyordu sanırım.
"Küçük bir ev yapalım. İçinde ikimiz yaşarız. Yastık falan da koyup uyuruz."
Bu fikir hoşuma gitmişti yerimde zıpladım ve Jungkook'un kucağına atladım. " Evet evet evet. Yapalımm."
Gülümsedi ve popomdan tutup düşmememi sağladı. " O zaman başlayalım hadi. " Kafamı aşağı yukarı salladım ve kucağından indim.
Çalışma masamın önünde duran sandalyeyi aldık ve yatağımın karşısına arasında boşluk duracak şekilde koyduk. Daha sonra üstüne pikemi örttük. Böylece evi yapmıştık. İçine yastıkları koyup uzandık.
" Çok yoruldum Kook."
" Ben de. İstersen biraz uyuyalım."
Farkında olmadan dudağımı büzdüm ve kafamla onu onaylayıp gözlerimi kapattım. Uykuya dalacakken saçımda hissettiğim hareketlilikle uyumak yerine uyuyormuş taklidi yapmaya başladım. Jungkook'un ne yapacağını merak etmiştim.
Sanırım saçlarımı kokluyordu. Ama neden? Bir çırpıda doğruldum ve taramalı tüfek gibi dizmeye başladım. " Benim çişim geldi! Yani tuvalete gitsem iyi olur. Eh altıma yapmayı ikimizde istemeyiz değil mi? Yani elbette ki en çok ben istemem. Hatta belki sen istersin bilmiyorum ama istemeyeceğini düşünüyorum. Sonunda sen arkadaşımsın öyle değil mi? Kim arkadaşının altına yap-"
" Tamam Jimin. Git hadi. "
" Nereye? "
" Tuvaletinin geldiğini söylemedin mi? Tuvalete git. "
" Haa evet gidim ben. Bay bay. "
Çadırımsı evden çıktım ve tuvalete gittim. Jungkook ne yapmaya çalışıyordu? Neden saçımı kokluyordu? Ayrıca bugün anlattığı o filmde neyin nesiydi.
Çok düşünmemeye özen gösterip yaptığımız eve yeniden döndüm." Geldimm."
Jungkook'un uyuduğunu görünce yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu. Onu seviyordum. Belki de o gün papayatlarını toplamasaydım şuan tanışmıyor olacaktık. İyi ki papayatlarını toplamışım. İyi ki.
Az önce uzandığım yere tekrar uzandım ve kapattım gözlerimi. Bugün gerçekten çok yorulmuştum...
Bol feelsli olmasa da bazı şeyleri anlayacağımız bir bölümdü. Merak etmeyin diğer bölüm gene boş feelsli olacak ağağağağapağğaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSTOİRE | Jikook
Fanfiction"Hey! Çek o ellerini papatyalarımdan!" ... " Papayatların için üzgünüm. Sadece anneme sürpriz yapmak istemiştim." "S-sen az önce Papayat mı dedin?" " Evet. Ne var bunda? " " O Papayat değil Papatya."