IX|Çok kötü bir şey oldu.

2.4K 235 155
                                    


İlk smutumsu bölüm . Küçük takipçilerim bu bölümü okumasın.
( O değilde bu kitaba başlarken hiç böyle sahneler düşünmüyordum ben ne oldu böyle ya dkdkdldkdldplfcdl)
Neyse +13 tayfa için iyi okumalar...

.

Jimin ve Jungkook 13 yaşındalar...

Ç ok kötü bir şey olmuştu. Çok...
Anneme zorluklarla aldırdığım telefonla Jungkook'u aradım. Bunu nasıl düzelteceğimi ya da bunun nasıl olduğunu bilmiyordum. Anneme soramazdım. Babam...  Babam bizi terk edeli çok olmuştu. Geriye sadece Jungkook kalmıştı. Tek çıkış noktam.

İlk arayışımda açmayınca tekrar aradım. Şuan zor bir durumdaydım ve hareket bile edemiyordum. Bu yüzden açmak zorundaydı.

"Alo?"

" Jungkook! Ç-çok kötü bir şey oldu."

"Ne oldu? "

"J-Jungkook hemen gelmen lazım."

" Tamam geliyorum. Bekle. "

Beklemekten başka bir çarem yoktu zaten. Bu şey... Bu şey çok sertti. Gerçekten nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Film izlerken olmuştu. İlk başta hafif bir sızıntısı varken şuan çok fazla ağrıyordu. Son çare olarak ise Jungkook'u aramıştım. Sahi... O gelse bile ona ne diyecektim ki?

Açılan kapı ile birlikte yatağımın üzerindeki yastığı alıp önüme tuttum. Jungkook'un bu şeyi görmemesi gerekiyordu.

" Ne oldu Jimin? Kötü olan şey ne ?" Jungkook nefes nefeseydi. Koşarak geldiği belliydi. " Iıı Jungkook şey..."

Kapıyı kapattı ve yatağımın üstüne oturdu. Derin nefesler alarak nefesini düzelttikten sonra tekrar bana döndü." Evet Jimin, seni dinliyorum. "

"Ş-şey..."

"O yastığı neden elinde tutuyorsun?" Elini uzattı ve yastığı çekmeye çalıştı. Yastıkla birlikte geri adımlar attım. Yastığı verirsem o şeyi görecekti. " Çok seviyorum ondan ahahaha."

Ayağa kalktı ve yanıma geldi beklemediğim bir anda yastığı elimden alıp yatağın üzerine fırlattı. " Benden bir şeyler saklaman hoşuma gitmiyor Jimin."

Gözleri yavaşça alt tarafıma doğru giderken seslice yutkundum. İlk defa başıma böyle bir şey geliyordu. " Beni bunun için mi çağırdın Jiminshi?"

Yeniden yutkunduktan sonra başımı aşağı yukarı salladım. Sonuç olarak o da erkekti ve onda da böyle şeyler olduğuna emindim. Hem görse bile ne olucaktı ki? Dediğim gibi o da bir erkekti...

" Nasıl düzeltmen gerektiğini bilmiyor musun?" Başımı iki yana salladım bu sefer. Konuşacak ne halim vardı ne de cesaretim.

" O zaman beraber düzeltelim hm?"

"O-olu-" daha konuşmama izin vermeden arkama geçti ve kollarını belime doladı. Elleri belimi okşadıktan sonra pantolonuma kaydı.

"J-Jungkook..."

Pantolon üzerinden penisimi okşadıktan sonra düğmemi ve fermuarımı açıp pantolonumu aşağıya indirdi. " J-Jungkook b-ben utanıyorum." Kollarından kurtulmaya çalışırken baksırımı da aşağıya indirmesiyle alt tarafım tamamen çıplak kalmıştı.

Bütün kan yanaklarım ve alt tarafıma çekilirken ellerini oramda hissettim. " Sana nasıl yapılacağını öğreteceğim Jimin-ah dikkatlice izle ."

Elleri penisimi aşağı yukarı doğru çekerken kafamı omzuna koydum ve ağzımdan garip hırıltıların çıkmasına izin verdim. " Ahh mğğ Jungkook-ahh"

" Neler yaptığımı izle Jimin." Emrine itaat ederek penisimi çekiştiren ellerine baktım. Bir daha bu durumla karşı karşıya gelirsem diye ne yaptığını dikkatlice izliyordum ama bir türlü odaklanamıyordum.

"B-ben o-odaklanamıyorumğğ Jungkookghğ"

" Nasıl odaklanabilirsin?"

"Ihhmğ şey bende b-bilmiyorum ama b-bu harika hissettiriyor Jungkook-ah"

Ellerini oradan çekti ve karşıma geçti. Baygın gözlerle ona bakarken yatağa oturdu. " Devam et Jimin. Öğrenmen lazım."

Ellerini arkasına koyup yatakta rahat bir hal aldı ve beni izlemeye başladı. Normalde olsa karşısında böyle durmaktan utanabilirdim ama şuan hiçbir şey önemli değildi.

Az önce Jungkook'un tuttuğu yeri tuttum ve çekiştirmeye başladım. Böyle yapmak çok zordu bu yüzden duvar kenarına gidip tek elimle duvara tutundum ve çekiştirmeye devam ettim. Şuan Jungkook'un yaptığı kadar zevk almıyordum.

Kaçamak bakışlarla ona bakınca beni izlediğini fark ettim. Madem beni izliyordu ve bugün yeterince rezil olmuştum daha fazla rezil olsam sorun olmazdı herhalde?

Duvar kenarından yavaş adımlarla Jungkook'un yanına gittim. " Jungkook-ah sen yap lütfen..."

"Senin öğrenmen lazım Ji-" lafını bitiremeden kucağına oturdum. " Lütfen Kookie~"

Sesli bir biçimde yutkunduktan sonra beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Üstüme çıktıktan sonra elini penisime attı. Tekrar çekmeye başlarken odaya garip hırıltılarım da eklenmeye başlamıştı.

Yaklaşık on dakika sonra boşalmıştım. Baygın bakışlarıma gülümsememi de ekleyip Jungkook'a baktım. O da benim gibi ter içinde kalmıştı.

Derin bir nefes verdikten sonra konuştu. " Beni bitirdin Jimin." İlk başta ne olduğunu anlamayıp kaşlarımı çattım. Gözleriyle alt tarafını işaret ettikten sonra gözlerimi büyüttüm ve tekrar Jungkook'a baktım.

" Şimdi de sen bana öğret bakalım..."







Bu kitap tatlış minnoş bir şey olacaktı neden böyle bir şey yaptım ben? Ayrıca ilk smutumsu denemem bu yüzden çok utanıyorum....

HİSTOİRE | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin