XXVII| Final- Seni SeviyoruM.

2.4K 158 64
                                    

Bu bölüm cinsellik içerir!
Yaşı küçük olanlar lütfen bu bölümü okumayın bebeklerim.

.

J ungkook beni neredeyse sürükleye sürükleye evlerinin önüne kadar getirmişti. Kapının açılmasını beklerken ikimiz de derin nefesler alıp veriyorduk çünkü bu azgın herif yüzünden koşmaktan nefessiz kalmıştık.

Büyükanne Jeon kapıyı gülümseyen suratıyla açmış ve geçmemiz için yana kaymıştı.

"Hoş geldiniz çocuklar. "

Terliklerimi çıkarıp içeri girerken ben de gülümsemiştim, o sıcak gülüşüne karşılık olarak. " Hoş bulduk büyükanne Jeon."

İkimiz de içeri girince kapıyı kapatmıştı. " Aç mısınız? Kurabiye yapayım mı?"

Jungkook direkt başını iki yana sallamıştı." Sağ ol büyükanne,biz yedik de geldik. "

Büyükanne, başını aşağı yukarı sallamış ve yeniden gülümsemişti. Arkasını dönüp salona girerken Jungkook elimi yeniden tutmuş ve beni yine sürükleye sürükleye odasına götürmüştü.

İçeri girdiğimiz an beni kapının arkasına yaslamış, yanımda duran kulpun altındaki anahtarı çevirmiş ve gözlerini nihayetinde benimkilerle birleştirmişti.

" Hazır mısın, bebeğim?"

Başımı itiraz edercesine sallarken dudaklarını büzmüştü. " Büyükanne Jeon bizi duyabilir. Bu hoş olmaz Jungkook."

"Ya o, benimle beraber gay pornosu izlemiş kadın. Sesimizi duysa mutlu olur bizi dinler."

Onu onaylayacakken verdiği detayı sonradan fark etmiştim. Onlar, beraber porno mu izlemişlerdi? Üstelik gay pornosu?

" Siz beraber gay pornosu mu izlediniz?"

Ellerini, bacağıma sürterek yavaşça kalçama çıkarırken beni onaylamış; ağzımı açıp laf söyleyecekken dudakları ile beni susturmuştu.

Kalçamın bir oyun hamuru gibi oynandığını hissederken elleri durmuş, beni sertçe kendisine çekmişti.

Zaten önceden beri var olan şişliğim acıyordu. Ne kadar süre dayanırım diye düşünürken ani hareketlerde bulunması gelmemi hızlandırıyordu. Zevk vermiş miydi? Evet. Ama onunla ilk sevişmemde hızlı boşalmak istemiyordum. Neyse ki onun da durumu benim gibiydi.

Kollarımı omzuna dayayıp ellerimi saçına gömdüm ve beni daha fazla elleyebilmesi için ona koca bir alan açtım. Bunu yapmamla beraber elleri belime dolanmıştı.

Daha fazla öpüşemeyeceğimi anlayınca kendimi geri çektime ve çıkan ıslak ses sayesinde mest oldum.

"Jimin... Seni istiyorum."

Zaten bitişik olan bedenlerimizi mümkün olacakmış gibi daha da birleştirmeye çalışıyordu. Elleri vücudumda durmazken onu geriye doğru ittim ve yatağa düşmesini sağladım.

Bugün için uke olacak olabilirdim ama bu, arada semelik yapmayacağım anlamına gelmiyordu.

Kafasını hafif kaldırmış, ıslak ve aralanmış dudakları ile bana bakan sevgilimi daha çok bekletmek istemedim.

İlk önce dizimi yatağa dayarken yavaşça üzerine doğru eğiliyordum. Beklenti ile bakan gözlerine baktıkça kalbim sıkışıyordu. Onu seviyordum ve onu sevdiğimi bilmek bile bana iyi geliyordu.

Elim eşofmanının lastiği ile oynarken dudaklarını yaladım. Gözleri açıktı ve tıpkı benim onun tepkilerini merak ettiğim gibi o da benim tepkilerimi merak ediyordu.

HİSTOİRE | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin