D aha fazla oyun oynamak istemiyordum. İlk başlarda eğlenceli olan oyun sürekli oynadıkça sıkıcılaşmaya başlıyordu. Bu yüzden telefonumu yatağa fırlattım ve bir türlü banyodan çıkamayan Jungkook'un yanına gittim.
Banyodan garip sesler geliyordu. Sanki canı yanıyormuş gibiydi ama tam olarak da böyle bir ses değildi. " Jungkook, iyi misin? Hadi, gidelim artık!"
" B-biraz daha bekle Jimin. Acelen ne?" Kekelemesiyle endişelenmeye başlamıştım. İçeride ne yapıyordu ki?
" Jungkook iyi olduğuna emin misin? Sesin kötü geliyor."
" Lanet olsun Jimin sadece odana gitsen!"
Elimi enseme götürdüm ve kaşımaya başladım. Tuvalete girmeli miydim? Yoksa girmemeli miydim? Sonuçta mahremiyet diye bir şey vardı. Bu yüzden odama geçip biraz daha Jungkook'u beklemeliydim.
Sıkıcı oyunu açıp yeniden oynamaya başladım. Oynarken dalıp gitmiş olmalıyım ki içeri giren Jungkook'u fark etmemiştim bile.
" Hey! Hadi kalk. Gidiyoruz." Başımı kaldırıp bana seslenen çocuğa baktım ve onaylayıp ayağa kalktım. Anneme çıktığımızı haber verdikten sonra beraber markete gitmiştik.
" Büyükanne Jeon ne istiyor?"
Elini cebine soktu ve dörde katlanmış bir kağıt çıkarıp bana gösterdi. " Bunları istiyor. " Kağıdı elinden aldım ve bir süre göz gezdirdikten sonra arabanın bir ucundan tutup çekiştirdim.
" İlk önce buradan başlayalım." Kafasıyla onayladıktan sonra arabayı sağa çevirdi ve benim gösterdiğim yere gittik.
Kağıtta yazan her şeyi aldıktan sonra kasaya gidip parayı ödedik.
" O poşet ağır gibi görünüyor. Bana ver." Elimdeki poşete baktım. Ağırdı ama elbette ona vermeyecektim.
"Hayır. Ağır değil, taşıyabilirim." Derin bir nefes verdi ve poşetli olan elini bana uzattı. " Ver hadi Jimin. Ağır olduğu her halinden belli."
Elini ittim ve ondan biraz uzaklaştım. " Vermeyeceğim Jungkook. Uzatma."
"Jimin-"
" Ooo kimleri görüyorum..." Gelen kişiyi daha önce hiç görmemiştim. Bana kısa bir bakış atıp Jungkook'un önüne geçmişti.
" Yeni sevgilin mi?" Kafasıyla beni işaret etti ve tekrar Jungkook'a döndü. Yüzünde insanı sinir eden bir gülüş vardı.
" Bu seni ilgilendirmez. Şimdi çekil şuradan." Jungkook, çocuğun yanından geçmeye çalışırken çocuk onun kolundan tuttu ve kendisine çekip gitmesini engelledi. Jungkook durunca bende durmuştum . Şuan sadece ikiliyi izliyordum.
" Ne bu acele Jungkook? Beni özlemedin mi?"
Jungkook kolunu ondan çekti ve çocukla arasına biraz mesafe koydu. "Seni niye özleyeyim ki? Neyim oluyorsun?"
"Hmm... Eski sevgilin?"
Jungkook'ta, çocuk gibi yüzüne sinir bozucu bir gülüş ekleyip poşetleri yere bıraktı ve kollarını göğsünde birleştirdi. " Biz hiç sevgili olmadık. Hayal dünyan gerçekten genişmiş."
" Ah hadi ama! Yoksa mektup yüzünden mi böyle davranıyorsun?"
Jungkook sinirlenmeye başlıyordu. Ben de elimdeki poşetleri yere bırakıp ikilinin yanına gittim. " Jungkook gide-"
" Yazdığın yalanlar yüzünden neden böyle davranayım ki? Ayrıca yıllar sonra burada ne işin var?"
" Bu soruyu soracağını biliyordum. Yeniden buraya taşındık. Tabi-" kafasını bana çevirdi ve konuşmaya devam etti. " bazı şahıslar yüzünden eski evimize taşınamadık. Ama genede buraya yakın bir ev bulduk."
Gözlerimi devirdim ve Jungkook gibi ben de kollarımı göğsümde birleştirdim. Bu çocuğu gözüm hiç tutmamıştı. Ayrıca mektuptan bahsetmişti. Bu çocuk nereden biliyordu ki?
"İyi ki o eve bazı şahıslar taşınmış." Jungkook yerdeki poşetleri tekrar eline aldı ve kolumu dürtükledi. Eğilip poşetleri aldım ve Jungkook'u beklemeye başladım.
" Umarım bir daha karşıma çıkmazsın. Bu seferki gibi nazik olmayacağım çünkü."
*
Büyükanne Jeon'un eşyalarını mutfağa yerleştirdikten sonra Jungkook'un odasına çıkmıştık. Ben yatakta o ise sandalyede oturuyorduk.
" O çocuk kim ,Jungkook?"
Yerdeki gözlerini bana çıkarmış ve tek kaşını havaya kaldırmıştı. " Gerçekten kim olduğunu anlamadın mı Jimin?"
Başımı iki yana salladım ve kim olduğunu anlatmasını bekledim. Derin bir nefes alıp verdikten sonra hâlâ şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
" Yoongi... Mektupları yazan kişi. Hani sizden önce sizin evinizde oturan ve Taehyung ile benim aramı açan çocuk? O kişi Yoongi işte."
Kaşlarımı şaşkınlıkla havaya kaldırdım ve Jungkook'un gözlerinin içine baktım. Açıkçası Yoongi denen çocuğu böyle hayal etmemiştim. Bu yüzden mektuptan bahsetse bile o olduğunu düşünmemiştim hiç.
" Peki şu eski sevgili olayı ne? Onunla gerçekten sevgili miydin?"
" Yedi yaşındaki bir çocuğun nasıl sevgilisi olabilir Jimin? Yalan söylüyor işte. Ve Taehyung salağı da buna inanıyor."
" Şimdi ne yapacaksın peki? Buraya taşınmış peşinizi bırakacağını düşünmüyorum."
Yeniden derin bir nefes aldı sandalyeden kalkıp odanın içinde ileri geri gitmeye başladı. " Bilmiyorum. Ama umursamayacağım. Yıllar sonra gelen bir çocuk en fazla ne yapabilir ki?"
Mektubu yazan kişi ortaya çıktı hmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSTOİRE | Jikook
Fanfiction"Hey! Çek o ellerini papatyalarımdan!" ... " Papayatların için üzgünüm. Sadece anneme sürpriz yapmak istemiştim." "S-sen az önce Papayat mı dedin?" " Evet. Ne var bunda? " " O Papayat değil Papatya."