Bölüm 3: 'Birincisi ilkimdi, sen de iyikimsin...'

14.7K 741 91
                                    




      Merhabalar....

     Uzun bir aradan sonra uppuzunnn bir bölümle geldim... Umarım bölümü beğenirsiniz. Bölüme bir de şarkı ekledim. Şarkıyla birlikte okuyabilirsiniz.

     Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...

      Keyifli okumalar....


***

Seni herkesten gizli, sineme sarmak istiyorum aşkında boğulmak için bütün sınırları aşmak istiyorum...

***

        Mihri mutlulukla mutfak kapısından bahçeye yöneldi. Arkasındaki adamdı bütün sevincinin kaynağı. Arslan da sevdiğinin ardında gülerek ailesinin yanına gitti.

     ''Ee hani hediye? Nerede?'' Berfin merakla Mihri'nin eline koluna bakıyor bir şey göremiyordu. ''Arslan vermedin mi yoksa?''

     ''Yok verdi.'' Mihri sessizce kıkırdadı.

     ''Hani peki?'' Herkes merakla bir Mihri'ye bir Arslan'a bakıyordu. İkisinden de cevap gelmeyince herkes iyice meraklanmaya başlamıştı.

     ''Odamda.''

     ''Ee biz de merak ediyoruz ama neden getirmediniz ki?'' Leyla herkesin aklından geçeni söyleyiverdi.

     ''Valla hediye odamın en güzel köşesinde duruyor. İsteyen gidip bakabilir şimdi onu aşağıya indiremem.'' Mihri içi kıpır kıpır babasının yanına oturdu. Kollarını ona dolayıp başını göğsüne yasladı.

     ''Meraktan çatlayalım yani?''

     ''Odamın yerini biliyorsunuz.''

     ''Çok mu güzel?'' Berfin Mihri'nin yüzündeki ifadeden hediyenin oldukça güzel bir şey olduğunu hemen anlamıştı.

     ''Çoookkk...'' Mihri iç geçire geçire cevap verince ikizler hemen ayaklanmış eve doğru koşmaya başlamıştı. İkizlerin ardından Avşar ve Gökçe de gözden kaybolmuştu.

     ''Biz dayanamıyoruz bakacağız.'' Onlar gözden kaybolurken kapıda Muratlar göründü. Agâh'ın hediyesi için bahçeye sinema sistemi kurmaya çalışıyorlardı.

     ''Üşenmesem ben de çıkıp bakacağım ama işte üşeniyorum. Neyse Agâh'ın hediyesini izledikten sonra çıkar bakarız.'' Ateş bile meraktan çatlamak üzereydi.

     ''Benim kocam bile meraklandıysa. Vallahi çatlayacağım. Annecim çabuk kurun şu sistemi hemen izleyip çıkalım.'' Leyla Murat'a acele etmesini söylerken Agâh elindeki projektörün fişlerini içerden uzatılan üçlüye takıyordu.

     ''Size söyledim sonra da izlenir benimki diye ama dinlemediniz.''

     ''Sen hayırdır Agâh niye izlememizi istemiyorsun?'' Ateş yeğenine göz kırpıp ağzını aradı. Agâh'ın isteksizliğini herkes gibi o da fark etmişti.

     ''Yok ya niye istemeyeyim?'' Agâh geçiştirince Yavuz Ahsen'e baktı. Agâh'ı işaret edip başını neyi var anlamında salladı. Ahsen de bilmiyorum dercesine omuz silkti.

     ''Tamam mı Agâh orası?''

     ''Tamamdır.'' Murat bilgisayarı açıp projektöre bağlandı. Flashı da takıp dosyayı açtı. O sırada kızlar koşarak bahçeye girdi.

     ''Nasıl?''Herkes hep bir ağızdan aynı soruyu sorup ikizlerden cevap bekledi. İkizler birbirlerine bakıp gülmeye başladılar.

     ''Vallahi isteyen gidip bakabilir. Yukarıda odaya girer girmez göreceksiniz zaten.''

GÜNEŞ VE AY - AH SENDE 2  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin