Καρμικό.

7.2K 630 88
                                    


Η Μάντυ κοιτά την μεγάλη αποθήκη , τις μεταλλικές ντουλάπες, τους μεγάλους καθρέπτες , τους γκρί τοίχους, την γυάλινη προθήκη με τα κύπελλα. Μυρίζει πλαστικό και ιδρώτα.

"Η Μαρία είναι καλή φίλη..και οι φίλοι της Μαρίας είναι και δικοί μου" της λέει η Ανδρομάχη , καθώς περπατάνε μέσα στο μεγάλο χώρο. Δεν είναι η πρώτη που της στέλνει για βοήθεια. Αλλά πάντα όλες ήταν ξηγημένες. Η Μαρία είναι γατόνι στο να κόβει τους άλλους.

Με την Μαρία είχαν μεγάλο έρωτα απο μικρά. Σαν ζευγάρι χώρισαν εδώ και χρόνια, αλλά η φιλία τους παρέμενε δυνατή.Ακόμη και τώρα που η Μαρία είναι δυο χρόνια φυλακή. Αδυναμία στις κόκκινες Φεράρι. Την τελευταία που έκλεψε την έκαναν τσακωτή.

Σηκώνει το μυώδες χέρι της και της δείχνει με την σειρά τα κατατόπια.

"Κουζίνα, καφές..θα κάνεις κανένα καφέ αν σου ζητήσουν.. όχι αλκοόλ το ξέρουν εδώ τα παιδιά αλλά να το υπενθυμίζεις κι εσύ... εδώ έχουμε τον ψύκτη..έλα απο εδώ...να εδώ είναι τα ερμάρια , τα κλειδιά είναι στο γραφείο στην είσοδο..α..ναι ..εδώ βάζουμε τα γάντια..τα ταξινομείς ..εδώ τα sparring..της προπόνησης εννοώ..εδώ τα αγωνιστικά γάντια..σπασουάρ..κράνη..τι ξεχνάω...α ναι..απο εδώ..η αποθήκη..σφουγγαρίστρα, κουβάς..και τα λοιπά.."

Η Μάντυ κουνά καταφατικά το κεφάλι και βλέπει τρεις άντρες με αθλητικά να μπαίνουν μέσα. Η Ανδρομάχη τους γνέφει και το κορίτσι αυτόματα βάζει την κουκούλα στο ξυρισμένο της κεφάλι.

"Εντάξει..θα χαλαρώσεις με τον καιρό..λειτουργείς πολύ αμυντικά.."

Γιατί και η Ανδρομάχη πιτσιρίκα είχε τρέλα με τις κόκκινες Φεράρι. Παλιά αυτά. Αλλά ακόμη δεν ξέχασε την αίσθηση όταν βγήκε απο την φυλακή. Και ούτε πρόκειται.

Η Μάντυ κοιτά τους δυο άντρες που άρχισαν να προπονούνται στο ρίνγκ και ο τρίτος μόνος του περπατά πάνω κάτω δίνοντας μπουνιές στον αέρα.

Η σκέψη της μεταφέρεται στο προαύλιο χώρο της φυλακής. Πάνω κάτω αυτά έκαναν κι εκείνες. Ίσως όχι τόσο καθαρές κινήσεις αλλά κάτι σαν αυτό.

"Έχεις να μείνεις κάπου?"

Γνέφει το κεφάλι αρνητικά η Μάντυ.

Βασικά τίποτα δεν έχει.

"Απο εδώ...εδώ είναι η σκάλα...πάνω σε αυτό τον όροφο, έχουμε δυο αποθήκες μικρές και απο εδώ..έλα..δεξιά..εδώ έχουμε αυτό το δωμάτιο..έχει στρώμα στο πάτωμα...εντάξει δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..αλλά έχει δικό του μπάνιο..το χρησιμοποιώ εγώ καμιά φορά όταν με πρήζει η σχέση μου..έρχομαι λίγο εδώ για να ηρεμήσω απο τις υστερίες της..την λατρεύω αλλά είναι πρήχτρα η γυναίκα αμα ζηλέψει..καταλαβαίνεις"

Ένα στα γρήγοραWhere stories live. Discover now