όταν η αγάπη δεν ακούει

8.1K 629 63
                                    

"Τότε πρόσεξε μην αστοχήσεις...γιατί μόνο νεκρή θα φύγω απο εδώ μέσα" 

Το στήθος της πάλλεται γρήγορα αλλά δείχνει ήρεμη..καμιά κίνηση που να δείχνει φόβο..είναι εδώ..τον βλέπει..κανένας φόβος όταν είναι μαζί του.

Στην αγάπη δεν υπάρχει φόβος..μόνο γενναιότητα.

Κάνει ένα βήμα προς εκείνον.

Ο Μάνος σφίγγει τα δόντια του..λίγο ακόμα αν σφίξει το  μπουκάλι στο χέρι του θα σπάσει..το νιώθει..του σπάει τα νεύρα εκείνη..το μόνο που θέλει είναι να μείνει μόνος του..ούτε αυτό δεν μπορεί να καταφέρει..ένας άχρηστος..ένας..

"ΦΥΓΕ ΓΑΜΩ ΑΠΟ ΕΔΩ" της φωνάζει καθώς τα χαρακτηριστικά του αγριεύουν..όση ένταση και αν νιώθει όμως..τα πόδια του παραμένουν ακίνητα..χτυπά την μπουνιά του στην πολυθρόνα..το να την βλέπει είναι οτι χειρότερο..το να τον βλέπει είναι ανυπόφορο..απλά να φύγει..

"ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ" της γρυλίζει ανάμεσα απο τα δόντια του αλλά εκείνη κάθεται ήρεμη και τον κοιτά.

Είναι τρια μέτρα μακριά του..

"Ανάγκασε με να φύγω" του απαντά αυστηρά .

"Το ξέρεις γαμώ οτι δεν μπορώ..τίποτα δεν μπορώ να κάνω.."

"Τότε δεν θα φύγω.."

Σφίγγει τα δόντια του..περνά το χέρι μέσα απο τα μαλλιά του..γέρνει το κεφάλι του στο ταβάνι και το κοιτά σα χαμένος.

Μέρες τώρα το κοιτά.

"Σε μισώ που το κάνεις αυτό Ανθή..κι αν μείνεις θα σε μισήσω κι άλλο..δεν υπάρχει κανένας άντρας πλέον εδώ για σένα..σε μισώ που με αναγκάζεις να το πω αυτό..σε μισώ που δεν με αφήνεις .." 

Ναι..την μισεί..όλους τους μισεί..και πιο πολύ εκείνον τον ίδιο..τον λυπάται..και συχαίνεται να λυπάται τον εαυτό του..τίποτα απο όλα αυτά δεν θα έπρεπε να συμβεί..αλλά συνέβησαν..απλά..τώρα θέλει μόνο σιωπή..

Περπατά προς το μέρος του..αφήνει το σώμα της να πέσει δίπλα του..αγκαλιάζει τα πόδια του..

"Τότε εγώ θα μας αγαπώ διπλά.."

Γελάει ο Μάνος..ξαφνικά γελά πολύ και την κοιτάζει.

Μέσα στο δωμάτιο εκείνη είναι μια παραφωνία απο ομορφιά..και δεν θέλει τίποτα όμορφο..εκείνη..εκείνη δεν θα έπρεπε να είναι εδώ..αυτό είναι το δικό του κελί.

"Δεν με ενδιαφέρει αυτό που δίνεις..δεν σ'αγαπάω Ανθή..τίποτα δεν αγαπάω..απλά φύγε..φύγε γαμώ.." λέει και βάζει τα χέρια του στο πρόσωπο του.

Ένα στα γρήγοραOù les histoires vivent. Découvrez maintenant