Γιατί κοκκινίζει Μάνο?

6.7K 612 108
                                    

"Ωραίος.." ψιθύρισε ο Μάνος όταν την είδε να μένει μόνο με την μαύρη μπίλια. Άπαξ και πήρε στα χέρια της την στέκα , δεν την άφησε. Δεν έχασε ούτε ένα χτύπημα.

Η Μάντυ τον κοίταξε στα μάτια και κατευθείαν αυτοδιορθώθηκε.

"Δηλαδή ωραία..ε..μπράβο εννοώ" δεν μπορούσε να την ψυχολογήσει. Ήταν περίεργη τύπισσα η Μάντυ..πολύ σοβαρή..πολύ ανέκφραστή..πολύ μυστήρια. Κοίταξε τον Αρίστο που έβραζε απο τα νεύρα του. Δεν ξέρει να χάνει και πόσο μάλλον απο γυναίκα.

Η Μάντυ χαιδεύοντας την στέκα της έκανε το γύρο του τραπεζιού κοιτώντας την μαύρη μπάλα. Ήθελε να βρει το τέλειο χτύπημα. 

"Χτύπα την άσπρη δεξιά και θα επιστρέψει στην μαύρη απέναντι..δεν θα βγει διαφορετικά.."

Ο Μάνος αυθόρμητα ξεστόμισε και η Μάντυ τον κοίταξε απορημένα. Δεν είχε σκεφτεί αυτό το χτύπημα.

Ο Μάνος σηκώθηκε απο την θέση του, άφησε την μπύρα του και πήγε απο πίσω της.

"Σκύψε" της είπε και έσκυψε απο πάνω της για να της δείξει το χτύπημα. Η καρδιά της χτυπούσε σαν τρελή καθώς ένιωθε το μυώδες κορμί του στην πλάτη της.

"Σκύψε κι άλλο , δεν την βλέπεις καλά.." πραγματικά για λίγα χιλιοστά αν δεν έσκυβε περισσότερο η άσπρη μπάλα θα έφευγε αλλού.

"Καλά μαλάκας είσαι?" λέει ξενερωμένος ο Αρίστος καθώς βλέπει τα αναψοκοκκινισμένα μάγουλα της Μάντυς. Τέτοια κάνει και τις έχει στα πόδια του. Και το ωραίο είναι πως δεν το κάνει και σκόπιμα.

"Γιατί ρε.." πάει να πει ο Μάνος , αλλά η φράση του μένει μετέωρη. Η Μάντυ ασθμαίνει δίπλα του και τα μάγουλα της έχουν πάρει φωτιά. Δεν το σκέφτηκε όταν την πλησίασε..φαίνεται σκληρό καρύδι για να μασάει απο ένα άγγιγμα..αλλά αυτή η τύπισσά φέρεται σαν αθώα έφηβη που δεν την έχει αγγίξει άντρας.

"Ε..συγνώμη .." λέει ψιθυριστά στο κορίτσι δίπλα του και σηκώνεται απότομα.

Δεν κάνει μαλακίες όταν έχει σχέση με άλλην και άσε που δεν θα ενδιαφερόταν ποτέ να μπλέξει με μια γυναίκα τέτοιου είδους.

Αυτός γούσταρε θηλυκά..πριγκίπισσες που λέει και ο φίλος του ο Βαγγέλης. Απο αυτές που λικνίζονται και γελάνε με χάρη, που έχουν λεπτεπίλεπτα χέρια , καμπύλες και φοράνε φορέματα και κοιτάζουν τρυφερά ..αυτή η τύπισσα είναι άλλη κατηγορία..άνετα θα την έκανε παρέα σαν φιλαράκι..αν μη τι άλλο δεν είναι άμπαλη. Θα ήθελε να την παίξει κι εκείνος ένα γύρο, αν δεν έπρεπε να φύγει για να κοιμηθεί. Πρωταθλητής έγινε γιατί ξέρει απο πειθαρχία και πρόγραμμα.

Ένα στα γρήγοραHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin