Η Μάντυ σκουπίζει ασταμάτητα το ίδιο σημείο καθώς κοιτάζει τον Μάνο στο βάθος του γυμναστηρίου να μιλά εκνευρισμένος στο τηλέφωνο.
"Καρφώνεσαι" ακούγεται η βαριά φωνή της Ανδρομάχης που στέκεται δίπλα της εδώ και ώρα. Δεν είναι η πρώτη που βλέπει να πέφτει στα πατώματα για τον Μάνο. Κάτι έχει ο άτιμος και τις τραβάει σαν μαγνήτης. Αλλά αυτή η μικρή είναι χαμένη απο χέρι αν νομίζει πως έχει ελπίδες μαζί του.
Η Μάντυ την κοιτάζει λοξά και χαμηλώνει το βλέμμα σχεδόν αμέσως στην σκούπα. Δεν γουστάρει κανένας να μάθει τι νιώθει για εκείνον.
"Με την λεγάμενη τσακώνεται..μας έχει πρήξει να τον ακούμε να μαλώνει μαζί της μήνες τώρα..αλλά τα θέλει ο κώλος του..γουστάρει γκόμενα απο τζάκι με γαλλικά και πιάνο, μόνο που ο πατέρας της συγκεκριμένης δεν γουστάρει τα μούτρα του Μάνου. Να δεις που για εκείνον θα τσακώνονται πάλι."
Αν την αγαπούσε ο Μάνος , η Μάντυ θα ήθελε να το φωνάξει σε όλο τον κόσμο απο την περηφάνια. Ο Μάνος είναι απίστευτος άντρας. Κοιτά το προφίλ του..το ημίγυμνο σώμα του..σχεδόν θυμάται την αίσθηση να τον αγγίζει πάνω στην μηχανή του..και είναι καλός..είναι ξηγημένος..
"Καρφώνεσαι λέμε.." λέει ξανά η Ανδρομάχη και την χτυπά στην πλάτη καθώς την προσπερνά.
"Κάποιοι άντρες είναι μόνο για κοίταγμα..απόλαυσε το..αλλά να θυμάσαι είναι κολλημένος μαζί της. Του έχει πατήσει όλα τα κόμπλεξ η πριγκίπισσα και νομίζει ο μαλάκας οτι είναι έρωτας. Τάδε έφη Ανδρομάχη. Του τα λέω εννοείται και στην μάπα του αλλά είναι μαλάκας και δεν εννοεί να πιάσει την ψυχανάλυση που του κάνω."
Η Μάντυ σκύβει το κεφάλι στην σκούπα. Και χαμογελά.
Μπορεί..μπορεί να μην είναι ερωτευμένος αληθινά μαζί της..ψιθυρίζει τα λόγια της Ανδρομάχης στην καρδιά της.
...
"Πετσέτες στα αποδυτήρια Μάντι" η φωνή της Ανδρομάχης αντηχεί σε όλο το γυμναστήριο.
Η Μάντυ με γρήγορες κινήσεις βγάζει καθαρές άσπρες πετσέτες απο την ντουλάπα και πάει στα αποδυτήρια. Ο κόσμος στο γυμναστήριο έχει αραιώσει. Ο Μάνος όμως κάπου είναι ακόμα εδώ. Η μηχανή του είναι ακόμη παρκαρισμένη έξω.
Μπαίνει στο άδειο αποδυτήριο και ακουμπά τις καθαρές πετσέτες κάτω απο το νεροχύτη , όταν ακούει το νερό μιας ντουζιέρας να κλείνει. Δεν ξέρει πως αλλά είναι σίγουρη πως είναι ο Μάνος.