Έμπαινε Μάνο!

7.4K 634 83
                                    


"Πιάσε μπύρες κοριτσάρα μου όμορφη για όλη την παρέα" λέει η Ανδρομάχη στην σερβιτόρα και της χαμογελά λοξά. Την γουστάρει ατελείωτα αλλά θα φάει τρελή παντόφλα απο την γυναίκα της αν μάθει πως έκανε πάλι μαλακία.

"Η Μάντυ δεν πίνει μπύρα είπαμε" λέει ο Μάνος καθώς γράφει συγχρόνως μνμα στο κινητό του. 

Η Βικτώρια έγινε έξω φρενών που της το ακύρωσε τελευταία στιγμή. Υποτίθεται εκείνος ήθελε να γνωρίσει τον πατέρα της και τώρα που κανόνισαν να βγούνε όλοι μαζί για δείπνο εκείνος το ακύρωσε..δεν θα αρέσει στον πατέρας της καθόλου αυτό..

Η Μάντυ τον κοιτάζει θλιμμένα. Εδώ και ένα τέταρτο γράφει στο κινητό του συνέχεια μνματα. Αφού την θέλει τόσο ας πήγαινε να την βρεί..γιατί ήρθε στο πάρτυ της? για να της τρίβει στα μούτρα πόσο ερωτευμένος είναι?

"Όχι δεν θέλω μπύρα Ανδρομάχη..βότκα θέλω.."

"Μια βότκα για την εορτάζουσα !" φωνάζει η Ανδρομάχη στην σερβιτόρα και ο Μάνος αυτόματα παρατάει το κινητό του κάτω.

"Μια coca-cola θα πιείς που σου αρέσει.." της λέει αυστηρά και κάνει νόημα στην σερβιτόρα να αλλάξει την παραγγελία.

"Βότκα θα πιω" επιμένει η Μάντυ.

"Δεν την σηκώνεις την βότκα..πίνεις και κάνεις μαλακίες μετά"  της λέει αυστηρά ο Μάνος και εκείνη τον κοιτάζει σαστισμένη.

"Μαλακία ήταν?" του λέει θυμωμένα. Εντάξει..μπορεί να το μετάνιωσε..μπορεί να είναι ερωτευμένος με άλλην..αλλά δεν ήταν μαλακία το ωραιότερο βράδυ της ζωής της..πως τολμάει να το υποβιβάζει τόσο? πως τολμάει..να της λέει στα μούτρα πως δεν σημαίνει τίποτα γι αυτήν?

"Άσε ρε το κορίτσι να πιει οτι θέλει..κηδεμόνας της είσαι?" λέει ο Αρίστος και η Μάντυ συμφωνεί μαζί με τον Αρίστο.

"Ναι κηδεμόνας μου είσαι?" λέει κι εκείνη εκνευρισμένη

"Πιες όσο θέλεις δεν με νοιάζει. Εγώ δεν θα σε γυρίσω πίσω.." της λέει με νόημα και η Μάντυ κοκκινίζει.

"Δεν θα σου το ζητούσα ποτέ ..ξανά"

"Κι εγώ δεν θα προσφερόμουν ..ποτέ ξανά.."

Της λέει και κουνάει το πόδι του νευρικά.

"Ρε μαλάκες τι λέτε τόση ώρα?Ακόμη για την βότκα μιλάμε?" λέει ο Αρίστος καθώς ξύνει το κεφάλι του μπερδεμένος.

....

Δυο ώρες μετά


"Είσαι μεγάλος ζορίλλας Αρίστοοοοο , η μικρή σε διέλυσε πάρτο απόφαση ..δεν μπορείς να την νικήσεις.." η Ανδρομάχη γελάει δυνατά με τα μούτρα του. Έχουν εδώ και μια ώρα που παίζουν μπιλιάρδο με την Μάντυ κι εκείνη δεν τον έχει αφήσει να πιάσει στέκα. Κάνει σπάσιμο και μετά τις βάζει όλες με την σειρά. Κι αν ο Αρίστος πιάσει στέκα..ε..μια μπάλα να μην βάλει..η Μάντυ μετά καθαρίζει το τραπέζι.

Ένα στα γρήγοραDove le storie prendono vita. Scoprilo ora