ΤΕΛΟΣ

16.3K 891 392
                                    

Λίγες μέρες μετά

"Η Ανδρομάχη θα είναι στα οικονομικά..εσύ με το όνομα σου θα γεμίσεις όλο το αθλητικό κέντρο..θα γίνει χαμός..εγώ στις προπονήσεις..θα έχει πισίνες..γήπεδα ποδοσφαίρου..θα γίνει τέλειο..συνεταιράκια φίλε"

Ο Μάνος κουνά το κεφάλι του καταφατικά στον Νάσο..οι φίλοι του δεν το πιστεύουν το θαύμα που έγινε..ο Μάνος είναι άλλος άνθρωπος..όταν τους κάλεσε η Ανθή στο σπίτι δεν περίμεναν να τον δούνε τόσο καλά..ευδιάθετο και..

Η Ανδρομάχη κοιτά τον Νάσο και του κάνει νόημα να σταματήσει να μιλά. Κοιτά τον Μάνο που είναι αφοσιωμένος εδώ και ώρα να κοιτά την Ανθή στο βάθος..παίζει πιάνο..δεν νομίζει να άκουσε κουβέντα απο τα σχέδια τους..

"Εμείς να πηγαίνουμε.." λέει η Ανδρομάχη και κάνει νόημα στον Νάσο που  του περιγράφει τώρα το αρχιτεκτονικό σχέδιο..δεν καταλαβαίνει τίποτα αυτός ο άνθρωπος..η ατμόσφαιρα..δεν τους παίρνει να κάτσουν άλλο εδώ μέσα..έχουν μια ζωή να χαρούν τον φίλο τους..

"Κάτσε ρε Ανδρομάχη..εδώ μιλάμε.."λέει ο Νάσος καθώς ο Μάνος γυρίζει το κεφάλι στην Ανδρομάχη.

"Μην αποχαιρετήσετε την Ανθή..έχει κονσέρτο σε ένα μήνα..πρέπει να μελετήσει πολύ στο πιάνο της.." τους λέει με σιγανή φωνή. 

Του χαμογελάνε..φαίνεται..τόσο..ερωτευμένος..

Του χτυπούν την πλάτη..τον αγκαλιάζουν μια ακόμη φορά και τον αφήνουν μόνο στον καναπέ..το βλέμμα του πλανάται στα δάχτυλα της..στο λαιμό της..είναι όμορφη..είναι..το κορίτσι του..και θέλει..διστάζει..αλλά..θα πρέπει να ανακαλύψουν το δρόμο τους..εκείνος είναι ο άντρας..η Ανθούλα ξέρει πως διστάζει..

Η Ανθή σταματά να παίζει και τρίβει τα χέρια της..κοιτά προς το καθιστικό..πότε φύγανε όλοι?

"Όταν σε άκουγα μικρή να παίζεις.." της λέει με βαθιά φωνή..εκείνη τον κοιτάζει..τον Μάνο της..

"Ήθελα να ήμουν δίπλα στο πιάνο σου..να σε αγγίζω και.."  σταματά..η Ανθή του χαμογελά ντροπαλά.

"Αφού ήμουν μικρή.." του απαντά παραπονιάρικα αλλά εκείνος την κοιτάζει σοβαρός..

"Μικρή..ναι..αλλά κι εκείνα τα φορέματα που φορούσες..κουνιόσουν..και ..έτσι πολύ..χαριτωμένα.." δεν κρατιέται γελάει.Γιατί εκείνη έχει κοκκινήσει. Αλλά αλήθεια του άρεσαν πολύ τα φορέματα της..ε..ήταν πανέμορφη..τι να λέμε..

"Αν μπορούσα να σηκωθώ..τώρα θα ήμουν εκεί..και.."

"Και?" του λέει καθώς σηκώνεται απο την θέση της..περπατά σε εκείνον με αργά βήματα..γιατί ξέρει..γιατί κι εκείνη θέλει..απλά δεν ήξερε αν είναι έτοιμος ο Μάνος να δοκιμάσουν..

Ένα στα γρήγοραOù les histoires vivent. Découvrez maintenant