"Κοριτσάρα μου ένα ποτό θα πιούμε και θα φύγουμε ..έχω κι εγώ την γυναίκα που με περιμένει σπίτι με την παντόφλα δεν θα αργήσουμε" λέει η Ανδρομάχη στην Μάντυ που την έπεισε να βγει με τα χίλια ζόρια.
Ε δεν της πάει καρδιά νέο κορίτσι να κλείνεται σε ένα γυμναστήριο κάθε βράδυ..
"Προχώρα..μην κάνεις την δύσκολη" της λέει και ανοίγει την πόρτα απο το μπαράκι.
"Άλλωστε θα είναι και ο λεγάμενος εδώ.."
"Ε..ποιός?" λέει η Μάντυ κι έχει κοκκινήσει.
"Αυτός που σου είπα οτι δεν πρέπει να σου αρέσει αλλά περνάς όλη την ημέρα στο γυμναστήριο χαλβαδιάζοντας τον"
"Α.."
Οι δυο γυναίκες μπαίνουν μέσα στο μαγαζί και προσπαθούν να περάσουν ανάμεσα απο τον κόσμο. Η Ανδρομάχη προχωρά μπροστά όταν σηκώνει το χέρι της προς μια παρέα.
"Τους είδα έλα" προχωράει μπροστά η Ανδρομάχη και η Μάντυ απο πίσω της περπατά και παίζει ασταμάτητα το φερμουάρ της ζακέτας της όταν η Ανδρομάχη σταματά απότομα.
Γυρνά και την κοιτά ενώ δαγκώνεται.
"Μάντυ ..μαλακία έγινε..να σου πω..δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα? θέλω να πω ..ο Μάνος είναι με την βλαμμένη.."
Η Μάντυ χωρίς δισταγμό γυρνά το κορμί της και πάει να φύγει. Η Ανδρομάχη την πιάνει απο το μπράτσο και την σταματά.
"Ένα ποτό και φύγαμε..δεν το ήξερα ..συνήθως αυτή δεν καταδέχεται να βγει μαζί μας.."
Η Μάντυ γνέφει καταφατικά και την ακολουθεί όταν τα πόδια της αρχίζουν να γίνονται πιο διστακτικά. Βλέπει τον Αρίστο..τον Βαγγέλη με μια κοπέλα..και τον Μάνο..να έχει το χέρι του περασμένο στους ώμους της Βικτώριας. Εκείνη φοράει ένα μπλε φόρεμα και έχει χτενισμένα τα μαλλιά της μπούκλες.
Η Μάντυ παίζει νευρικά το φερμουάρ και ασυναίσθητα πιάνει το ξυρισμένο της κεφάλι.
"Είσαι χαζή" μουρμουρίζει στον εαυτό της..την μαλώνει..που για μια στιγμή..εκείνο το βράδυ στο γυμναστήριο ..πήρε ελπίδες οτι..αλλά τώρα που βλέπει την Βικτώρια..ναι ..του αξίζει να είναι με μια τόσο όμορφη κοπέλα..εκείνη είναι πετυχημένη..δικηγόρος..κι εκείνη..εκείνη δεν έχει ούτε απολυτήριο λυκείου..κοιμάται σε μια αποθήκη γυμναστηρίου..απλά πρέπει να το δεχτεί..και..αν τον αγαπά..ναι..θέλει για εκείνον το καλύτερο..και το καλύτερο είναι η Βικτώρια για εκείνον.