20 μέρες μετά
Για ακόμη μια φορά διασχίζει το διάδρομο του νοσοκομείου..για ακόμη μια φορά ελπίζει να μην δει την Ανδρομάχη ή τον Βαγγέλη έξω απο την πόρτα του..ίσως σήμερα είναι τυχερή..ίσως σήμερα καταφέρει να τον δει..
Αν μιλήσουν..αν του μιλήσει..αν κοιταχτούν στα μάτια..το πιστεύει με όλη της την καρδιά..η αγάπη όλα τα νικά..απλά εκείνος είναι μπερδεμένος..είναι σίγουρη γι αυτό.
Κοντεύει την πόρτα όταν η Ανδρομάχη την πιάνει απότομα απο το καρπό και την τραβά προς την αντίθετη κατεύθυνση..εκείνη αυτόματα στριγγλίζει το όνομα του Μάνου..όπως κάθε φορά που την βγάζουν έξω απο το νοσοκομείο..και του φωνάζει απο μακριά πως τον αγαπά και κλαίει..και πάντα οι νοσοκόμες την κοιτάνε θλιμμένα και η Ανδρομάχη της φωνάζει..όλοι την φωνάζουν..κανείς δεν καταλαβαίνει..
"Τι δεν καταλαβαίνεις κορίτσι μου?" της γρυλίζει θυμωμένα η Ανδρομάχη..έχει κουραστεί με όλο αυτό..ειλικρινά δεν το περίμενε απο την Ανθή να κοιτά τόσο την πάρτη της..
"Τον αγαπώ Ανδρομάχη..δεν μπορείτε να μου αρνείστε να τον δω.." της λέει απελπισμένα..
Τον αγαπά και θα του μιλήσει ο κόσμος να χαλάσει.
"Τι στο διάολο ρώτησα οτι δεν καταλαβαίνεις Ανθή? πόσο σκατά ακόμη μπορείς να το κάνεις ? πόσες φορές σου είπα μην ξαναπατήσεις το πόδι σου εδώ?"
Η Ανθή την σκουντά θυμωμένα αλλά εκείνη είναι πιο δυνατή..πάντα την νικά..
"Άσε με να τον δω.." της φωνάζει και η Ανδρομάχη χωρίς να χαλαρώσει την λαβή της ξεφυσά..
"Ναι ξέρω..εσύ θέλεις να τον δεις .. ο Μάνος θα ήθελε να μην ήταν εδώ .. εγώ θα ήθελα να πίνω ποτό ήρεμη κάπου..αλλά μάντεψε Ανθή ..η ζωή γαμιέται ενίοτε και μάντεψε και κάτι άλλο, δεν σου αρνούμαι εγώ να μπεις ..εκείνος δεν θέλει και τον αναστατώνεις γαμώτο κάθε φορά που έρχεσαι! κάθε φορά που ακούει την φωνή σου..κάθε φορά..τον βλέπω να λυγίζει Ανθή..και δεν είναι ωραίο θέαμα κορίτσι μου..τι σκατά δεν καταλαβαίνεις? "
Η Ανθή την κοιτάζει αυστηρά.
"Τον αγαπώ και δεν θα παραιτηθώ"
Η Ανδρομάχη την πλησιάζει..την κοιτά στα μάτια..
"Τι είναι η αγάπη Ανθή για σένα? Διεκδίκηση ή θυσία?"
της λέει και την σκουντά μακριά.
"Ο γιατρός λέει πως χωρίς καλή ψυχολογία δεν θα κάνουμε τίποτα..και ο Μάνος πέφτει στο τίποτα κάθε φορά που σε ακούει..πόσο μάλλον να σε δει.."