Mερικές μέρες μετά
"Εξαιρετικό το εστιατόριο που μας έφερες Ανδρομάχη..απο τα καλύτερα της πόλης..καλαίσθητο και σικ.."
λέει η Βικτώρια καθώς πίνει λίγο απο το κρασί της. Είχε νεύρα που είναι καλεσμένη στα γενέθλια της Ανδρομάχης..δεν της αρέσει η συναναστροφή με τέτοιου είδους ανθρώπους..αλλά τουλάχιστον το εστιατόριο την αποζημιώνει..
"Το έχει μια παλιά γκόμενα μου ..μεγάλη καψούρα" ψιθυρίζει στο αφτί της Βικτώριας για να μην την ακούσει η γυναίκα της απο δίπλα.
Η Βικτώρια απομακρύνεται με δυσαρέσκεια απο δίπλα της και κοιτά τον Μάνο. Εκείνος έχει κολλήσει να κοιτά την είσοδο. Φοράει κουστούμι..πόσο παρακαλητό κάθε φορά πρέπει να κάνει για να ντύνεται εκείνος σαν άνθρωπος..όλη μέρα με μια φόρμα..
"Θα στραβωθείς στο κοίταγμα.." του λέει η Ανδρομάχη και του χαμογελά αθώα.
"Εμ..ποιούς άλλους περιμένουμε?" της λέει αδιάφορα εκείνος και η Ανδρομάχη πίνει αργά απο το ποτήρι της λίγο κρασί. Το ακουμπά ευλαβικά κάτω και παίρνει μια μεγάλη ανάσα.
Γουστάρει να τον κάνει να καίγεται.
"Είπα..ποιούς άλλους περιμένουμε.." ξαναλέει και κουνά το πόδι νευρικά. Έχει να την δει εδώ και μέρες την Μάντυ. Σκέφτηκε να περάσει απο το σπίτι της..αλλά πάντα κάτι τον σταματά. Σκατά τα έχει κάνει.
"Την Μάντυ ..και τον Αχιλλέα.." του λέει και η Βικτώρια παρατηρεί πως ο Μάνος συνοφρυώνεται. Τώρα κουνά κι εκείνη νευρικά το πόδι της.
Η Ανδρομάχη απο το πρωί έγινε η γαμονεραιδονονά της..την έπρηξε η Μάντυ με όλα αυτά τα όχι..αλλά την κατάφερε..και φόρεμα αγόρασαν για σήμερα και γόβες και για γενικό ρεκτιφιέ την πήγε σε ένα ινστιτούτο ομορφιάς που το είχε μια παλιά γκόμενα της..μεγάλη καψούρα εν τω μεταξύ και με εκείνην..
"Δηλαδή..τι εννοείς..μαζί θα έρθουν?" της λέει και η Ανδρομάχη προσπαθεί να μην γελάσει. Ο Μάνος δεν παρατηρεί τα ξινισμένα μούτρα της Βικτώριας? πως τα πετάει έτσι? ε δεν κρατιέται και αυτή..θα του χώσει την ατάκα της..
"Σε ζορίζει κάτι?" του λέει η Ανδρομάχη και η Βικτώρια αγριοκοιτάζει τον Μάνο.
"Εσύ γιατί ζορίζεσαι?" του λέει και η Βικτώρια ενώ θέλει να του ρίξει χαστούκι. Επιτέλους την συνοδεύει..σιγά μην κάνει και σκηνή ζηλοτυπίας..
Η Ανδρομάχη παρατηρεί την Βικτώρια..μμ..εκείνη ξέρει οτι κάτι παίζει με την Μάντυ..κοιτά και τον Μάνο που κοιτάει πάλι την είσοδο..καλά αυτός ο παπάρας είδηση δεν έχει πάρει..κάτι της βρωμάει..η Βικτώρια ..κάτι σκαρώνει..ίσως αυτό να είναι το κομμάτι του πάζλ που της λείπει απο την ιστορία με τον Αρίστο..πρέπει να τον ξεμοναχιάσει και να τον ψαρέψει..ξανά..