"Μην τρομάξεις.." ο Μάνος την πλησιάζει κι εκείνη γυρνά έκπληκτη για μια στιγμή και τον κοιτά. Νομίζει πως είναι παιχνίδισμα του νου της..μόλις τώρα τον είχε στο μυαλό της τόσο έντονα και τώρα τον βλέπει να στέκεται μπροστά της.
Τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα όταν καταλαβαίνει πως δεν φορά την ζακέτα της.
"Γειά.." λέει σιγανά και μαζεύει την ζακέτα απο κάτω. Την φορά και ανεβάζει το φερμουάρ ως απάνω. Δεν θέλει σε καμία περίπτωση να δει το τατουάζ της. Είναι κάτι δικό της..είναι κάτι που δεν θέλει να μοιραστεί μαζί του..δεν θα καταλάβαινε άλλωστε εκείνος γιατί το έκανε..
"Κρύωσες ..φιλαράκι?" της λέει αινιγματικά και την πλησιάζει με αργές κινήσεις καθώς την περιεργάζεται απο πάνω ως κάτω. Το περίεργο με την Μάντυ είναι πως αν και φαίνεται ίδια..την βλέπει να κάνει τα ίδια κάθε μέρα..να φορά τα ίδια ρούχα κάθε μέρα..παρόλαυτα με ένα μυστήριο τρόπο συνέχεια την παρατηρεί να αλλάζει.. να αλλάζει σε μια άλλη κοπέλα.
Ξεκουμπώνει το πουκάμισο του τελείως και το πετά μακριά.
"Λοιπόν?" της λέει και την κοιτά μέσα στα μάτια.
Είναι τόσο περίεργο πως έχει τα ίδια τατουάζ με εκείνον. Δεν πιστεύει στις αδερφές ψυχές..αλλά δεν μπορεί και να το δικαιολογήσει..σίγουρα έχει δει το δικό του τατουάζ..κυκλοφορεί ημίγυμνος εδώ μέσα ασταμάτητα ..και όμως δεν το έχει σχολιάσει ποτέ..αν και..δεν την κόβει άτομο που μιλάει πολύ..είναι μυστήρια φάση το κορίτσι απέναντι του.
"Ε..πάω πάνω.." του λέει και σκύβει το κεφάλι. Δεν θέλει να του γίνει φόρτωμα. Για να ήρθε τέτοια ώρα εδώ σίγουρα θέλει να απομονωθεί και να εκτονωθεί..όπως έκανε αυτή λίγο πριν έρθει εκείνος.
"Μείνε....μπορούμε να κάνουμε προπόνηση παρέα"
Σηκώνει το κεφάλι και του χαμογελά.
Ξαφνιάζεται πόσο γλυκό χαμόγελο έχει..φαίνεται πολύ σκληρό καρύδι..αλλά είναι γεμάτη απο γλυκιές λεπτομέρειες..και επίσης πως γίνεται γαμώ να έχουν τα ίδια ακριβώς τατουάζ στα ίδια σημεία?
"Εγώ δεν έκανα προπόνηση..απλά χτυπούσα.."
"Ε και εγώ μην νομίζεις οτι κάνω κάτι διαφορετικό..απλά χτυπάω.." της λέει και την πλησιάζει ακόμη περισσότερο.
Πιάνει το φερμουάρ της και το σέρνει αργά προς τα κάτω.
Την παρατηρεί οτι τον κοιτάζει έκπληκτη αλλά δεν τον σταματά. Ούτε εκείνος σταματά.