Συνεχίζει να την φιλά με πάθος..τα χέρια του διατρέχουν το κορμί της κι εκείνη τρέμει..
"Γουστάρω τόσο όταν τρέμεις για μένα..μονάχα για μένα.."
Την πλαγιάζει στον καναπέ και πέφτει πάνω της..την σηκώνει την μπλούζα και της αφήνει φιλιά στην κοιλιά..σηκώνεται και την ξαναφιλά στο στόμα..στο λαιμό..νιώθει ένα αχόρταγο αίσθημα να τον πλυμμυρίζει..την θέλει..την θέλει τόσο..δεν τον νοιάζει τίποτα..μόνο θέλει να της κάνει έρωτα..
"Πες μου ξανά..οτι μου είπες στην αποθήκη..θέλω να τα ακούσω απο την αρχή..πες μου Μάντυ..δώσε μου αυτό που θέλω.."
Τρίβει το καβάλο του πάνω στο παντελόνι της..η αναπνοή του γίνεται κοφτή..τρελαίνεται..τρελαίνεται γι αυτήν την γυναίκα..δεν ξέρει γιατί νιώθει έτσι..δεν έχει σημασία..τίποτα δεν έχει σημασία..θέλει μόνο να βρεθεί μέσα της ..την χρειάζεται..δεν ήξερε οτι μπορεί να χρειαστεί τόσο πολύ μια γυναίκα..
"Μίλα μου Μάντυ..πες μου..πες το μου σε παρακαλάω..τόση ώρα..άνοιξε τα χειλάκια σου μωρό μου και ψιθύρισε μου πάλι οτι με αγαπάς..το θέλω Μάντυ..το ίδιο τρυφερά..πες το μου..κι εγώ Μάντυ..εγώ για σένα..τα πάντα γαμώ..κάψτα όλα μωρό μου..
Την φιλά ασταμάτητα..η Μάντυ τον φιλά απελπισμένα..τα χέρια της χαμηλώνουν στους γλουτούς του..
Είναι όλο ένα μεγάλο λάθος..αν το έκανε αυτό..θα ήταν πόρνη..και δεν είναι..δεν μπορεί να το κάνει αυτό..δεν μπορεί να φερθεί έτσι στην Βικτώρια..
"Μίλα γαμώ.." της λέει και της σηκώνει την μπλούζα ως απάνω..βγάζει το ένα στήθος της έξω και το φέρνει στο στόμα του..
Και η Μάντυ δεν μπορεί..όχι δεν μπορεί να αρνηθεί οτι τον αγαπά..οτι πεθαίνει για εκείνον..μονάχα για εκείνον..είναι ο άντρας..ο άντρας της..όχι σκατά είναι ο άντρας μιας άλλης..αλλά δεν μπορεί να πει οτι δεν τον αγαπά..μπορεί όμως...μπορεί όμως να το σταματήσει αλλιώς..με τον μόνο τρόπο για τον οποίο ο Μάνος θα σταματούσε..
Τον σπρώχνει ελαφρά..
Τον κοιτάζει..η καρδιά της χτυπά δυνατά..
"Εντάξει..ένα στα γρήγορα και την κάνεις για το σπίτι σου.." του λέει σοβαρά κι εκείνος για μια στιγμή τα χάνει..
"Τι είπες?" της λέει σαστισμένος και περνά μηχανικά το χέρι του μέσα στα μαλλιά του..άκουσε καλά? αυτός..αυτός..δεν ήθελε..όχι απο την Μάντυ..
"Αλλά πρώτα πρέπει να τακτοποιήσω κάτι.." του λέει και σηκώνεται πάνω. Με αργές κινήσεις πιάνει το κινητό της.