Τίποτα κρυφό..

8.3K 637 136
                                    

"εγώ πάντως δεν είμαι τελείως μαλάκας..το πουτανάκι του Μάνου ..η Βικτώρια..μας πλήρωσε για κανονικό πήδημα.. ..καλά εγώ της το έπαιξα γυριστή και της είπα οτι την πήδηξε..αλλά είπα στον Ιάσωνα να μην την αγγίξει.."

Ο Μάνος σφίγγει τις μπουνιές του..νιώθει τις φλέβες του να πιέζουν τους κροτάφους του..η Ανδρομάχη τον κοιτά στα μάτια..το κινητό ακουμπισμένο στο κρεβάτι συνεχίζει να παίζει την συνομιλία..

Ακούγεται το γέλιο του Αρίστου..κι έπειτα συνεχίζει να μιλά..

"Η πουτάνα του μου πήρε την μηχανή..και τον Ιάσωνα τον καβάτζωσε καλά..στην τελική δεν έκανα κάτι κακό..η μικρή είδηση δεν πήρε..την είχα στείλει με αυτό που την έδωσα να πιει..να φανταστείς μου έλεγε και ευχαριστώ γιατί νόμιζε πως της πήγα φάρμακο.."

Ο Μάνος χτυπά δυνατή κλωτσιά στο κρεβάτι και η Ανδρομάχη τραντάζεται..

"Κάνε υπομονή Μάνο..και κουράγιο ..έχει συνέχεια.." του λέει η Ανδρομάχη και ανάβει τσιγάρο..

Πριν μια ώρα έπαιξε την συνομιλία και στην Ανθή..εκείνη δεν είπε τίποτα..άκουγε ανέκφραστη..είπε απλά κάτι που δεν το κατάλαβε η Ανδρομάχη..πως τώρα πάτσισε με την Βικτώρια και πως δεν της χρωστά..

Παρεμβάλλονται γέλια και τα όργανα της ορχήστρας στην συνομιλία..ακούγεται κάτι να ρωτάει η Ανδρομάχη και η φωνή του Αρίστου δεν ακούγεται καλά..αλλά σε λίγο η φωνή του ξεχωρίζει ολοκάθαρα πάνω απο την βουή της δεξίωσης..

"..το καλύτερο είναι πως μου τον πήρε στο στόμα η Βικτώρια τρείς φορές..Ανδρομάχη τον παίρνει όλο..με τρέλανε η τύπισσα..να δεις που γι αυτό την παντρεύτηκε ο μαλάκας..τον έχει τρελάνει στην πίπα..αλλιώς δεν εξηγείται να παντρευτεί τέτοια καργιόλα.."

Ο Μάνος ασυναίσθητα κουνά το κεφάλι  και σφίγγει τα δόντια του..εκείνος έχει δίκιο..πήγε και παντρεύτηκε την μεγαλύτερη ρουφιάνα που κυκλοφορούσε εκεί έξω..

"Το πιο ωραίο είναι αυτό που μου είπε ο Ιάσωνας..η μικρή όσο την χαιδολογούσε..έβλεπε μάλλον όνειρο και.."

Ακούγεται το γέλιο του Αρίστου..

"..εκείνη τον αγκάλιαζε τον Ιάσωνα και έλεγε συνέχεια το ίδιο όνομα..θα γελάσεις Ανδρομάχη..ξέρεις τί έλεγε..? Έλεγε συνέχεια ..Μάνο.."

Ο Μάνος παίρνει το κινητό στα χέρια του και το εκτοξεύει στον τοίχο απέναντι..ακούγεται ένα γρύλισμα να βγαίνει απο μέσα του και σηκώνει τις μπουνιές του ψηλά..δεν ξέρει αν πρέπει να σκοτώσει και τους τρεις ή...ή...να χτυπήσει τον ίδιο..

Ένα στα γρήγοραHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin