Η Ανθή στέκεται στο φουαγιέ..μέσα απο την αίθουσα ακούγονται τα όργανα να τα κουρδίζουν..κοιτά στο βάθος αλλά δεν βλέπει κανέναν να έρχεται..
Η Ανδρομάχη της πιάνει τον ώμο και εκείνη ξαφνιασμένη γυρνά προς το μέρος της.
"Είσαι ..απίστευτα όμορφη.."
Η Ανθή φορά το μπλε φόρεμα της, με τις ψηλοτάκουνες γόβες της..δεν υπάρχει άντρας ή γυναίκα που να μην έχει γυρίσει να την κοιτάξει..δεν είναι τόσο η ομορφιά ή η κομψότητα της κοπέλας..είναι κάτι στην αύρα της που μαγνητίζει τα βλέμματα..
"Θα έρθει.." η Ανδρομάχη της λέει ψιθυριστά καθώς βλέπει την Ανθή να παίζει ένα μικρό χρυσό κολιέ στο λαιμό της και να κοιτά την είσοδο..
"Έχει αργήσει..πρέπει να πάω μέσα.."
Την ίδια ώρα στην άλλη άκρη της πόλης
Ο Μάνος κοιτιέται για μια ακόμη φορά στον καθρέπτη καθώς διορθώνει την γραβάτα του..θα δει την Ανθούλα..χαμογελάει..απλά απίστευτο..κοιτά το ρολόι του ..έχει αργήσει..η Μυρτώ και ο Δημήτρης πρέπει να έχουν ήδη φτάσει..
"Δεν θα πας πουθενά..οφείλεις να το συζητήσουμε..οφείλεις να μου πεις κάτι..είμαι γυναίκα σου ..δεν θα με ξεφορτωθείς έτσι εύκολα.. τι θα πει ο πατέρας μου? τι θα πει ο κόσμος?" η Βικτώρια απο δίπλα του φορά μια πιτζάμα και έχει μαύρους κύκλους..
Τέσσερα ολόκληρα χρόνια έχει να την δει..απο εκείνη την Τετάρτη ..που του έπαιξε για τελευταία φορά πιάνο..μόνο για εκείνον..άραγε να είναι μια παιδική ανάμνηση εκείνος στο νου της? Παίρνει βιαστικά τα κλειδιά του και το κινητό..
Η Βικτώρια μπαίνει μπροστά του κλαίγοντας..του φράζει το δρόμο και τον χτυπά με την μπουνιά της..
"Πες κάτι! βρίσε με! ξέρω..ξέρω πως σε έχω πληγώσει.." του λέει και σκύβει το κεφάλι προς τα κάτω..
Ο Μάνος την κοιτάει απο πάνω ως κάτω..κοιτά το χέρι της πάνω του..
"Μην με αγγίζεις..μόλις πλύθηκα.." την σπρώχνει με μια κίνηση και ανοίγει την πόρτα . Χωρίς να κοιτάξει πίσω του συμπληρώνει την φράση του..
"Και όταν γυρίσω να μην σε βρω στο σπίτι μου..αλλιώς.." γυρνά και την κοιτά με ένα τόσο περίεργο βλέμμα που αυτόματα η Βικτώρια πισωπατά απο το φόβο της.
Μια ώρα μετά
Ο Μάνος αφήνει το κλειδί του αυτοκινήτου στο παρκαδόρο..αν ήξερε οτι είχε τόση κίνηση θα έπαιρνε την μηχανή..