Δεν θα ξαναγίνει?

7.7K 626 101
                                    


Το επόμενο πρωινό..


Ο Μάνος κλείνει το ξυπνητήρι του πριν χτυπήσει και ανακάθεται στο κρεβάτι. Η Βικτώρια αναδεύεται στα σεντόνια και τον πιάνει αγκαλιά απο την μέση.

"Μμμ..που πας τόσο πρωί? κοιμήσου..όλο το βράδυ πάλευες με τα σεντόνια , μάτι δεν έκλεισες..συμβαίνει κάτι?"

Ο Μάνος σηκώνεται και φοράει την φούτερ του .

Πραγματικά όλο το βράδυ δεν έκλεισε μάτι..σκεφτόταν συνέχεια..

"Πρέπει να πάω στης μάνας μου ..της υποσχέθηκα πως θα περάσω πριν απο την προπόνηση..κοιμήσου εσύ..έχεις ώρα ακόμη για το γραφείο.."

Η Βικτώρια σηκώνεται πάνω καθώς βλέπει τον Μάνο να κουμπώνει το παντελόνι του. Κοιτά το γυμνασμένο σώμα του και δαγκώνει ασυναίσθητα τα χείλη της..εντάξει ο Μάνος δεν είναι να τον κυκλοφορεί και πολύ στα μέρη που πηγαίνει..έχει δίκιο ο πατέρας της..αλλά δεν μπορεί και να ξεκολλήσει..

Κολλάει το κορμί της πάνω του και βάζει τα χέρια κάτω απο την μπλούζα του.

"Χθες ήσουν κουρασμένος και δεν ήθελες..δεν σ'αφήνω να φύγεις αν δεν με πηδήξεις μωρό μου.."

Ο Μάνος της βγάζει τα χέρια απο την μπλούζα του.

Νιώθει πολύ μαλάκας που χθες..η Βικτώρια τον περίμενε κι εκείνος..δεν αξίζει να της φέρεται έτσι..σε καμία γυναίκα δεν αξίζει..

"Βιάζομαι.." της λέει χωρίς να γυρίσει να την κοιτάξει.

"Ένα στα γρήγορα?" του λέει καθώς του ξεκουμπώνει το τζην.."σε νιώθω σκληρό.."

του λέει και πιάνει την στύση του στα χέρια της

"Ρε μωρό μου ..με περιμένει η κυρά -Σταματία..όπως κι εσένα κάποια στιγμή..θέλει να σου κάνει το τραπέζι και όλο το αναβάλλεις.."

Τον τρελαίνει που σνομπάρει την μάνα του..αν τον αγαπά όπως λέει , θα έπρεπε να σέβεται πιο πολύ την οικογένεια του. 

"Τώρα για την μάνα σου θα μιλάμε?" του λέει καθώς επιταχύνει το ρυθμό στο χέρι της.

"Ξεκόλλα είπα βιάζομαι.."

Γονατίζει και τον κοιτά απο χαμηλά.

"Γι αυτό πιστεύω έχεις χρόνο..κάτι για να με θυμάσαι .." του λέει και τον βάζει ολόκληρο στο στόμα της.

Ο Μάνος κλείνει τα μάτια του και γέρνει το κεφάλι πίσω..ναι..αυτό..αυτό το θέλει..ίσα για να ξεθολώσει..

Ένα στα γρήγοραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora