Κάτι σκαρώνει..

7.2K 608 85
                                    

" Εδώ είναι πολύ καλός..αλλά έχει κουραστεί..εγώ θα τον σφυροκοπούσα στα σκοινιά..άνετα τον είχα..Μάντυ πιάσε μια μπύρα.."

Ο Μάνος συνεχίζει να κοιτάει τον αγώνα στην τηλεόραση μαζί με τον Αχιλλέα ..δυο ώρες τώρα έχουν κολλήσει στο youtube και βλέπουν στιγμιότυπα απο mma παιχνίδια..

Εκείνη προσπαθεί να αφοσιωθεί στο παιχνίδι..αλλά η καρδιά της δεν την αφήνει..εντάξει ο Μάνος είναι απαράδεκτος..αλλά ..αλλά...ε..δεν μπορεί και σαν φιλαράκια όλοι μαζί να βλέπουνε αγώνα..πάει πολύ..ήρθε σε νέο σπίτι για να ξεφύγει απο αυτόν και τώρα τον βλέπει περισσότερο..

"Τελείωσαν οι μπύρες..τις ήπιατε όλες.." του λέει η Μάντυ που στέκεται απο πάνω τους αμήχανα. Κάθε τόσο ο Αχιλλέας γυρνά και της χαμογελά γοητευτικά και κάθε τόσο ο Μάνος τους αγριοκοιτάζει και τους δυο..

"Άνοιξε το κρασί που έφερα.." της απαντά χωρίς να την κοιτάξει.

Αν δεν φύγει ο παπάρας ο άλλος πρώτος εκείνος δεν το κουνάει απο εκεί μέσα..δεν πρέπει να παίχτηκε κάτι ακόμη ανάμεσα τους..αλλά ξέρει τι μπήχτης είναι ο Αχιλλέας..οφείλει να την προστατεύσει..όχι οτι το αξίζει..αλλά έχει χάρη που δεν έχει πατέρα  να την μαζέψει..

"Δεν μπορώ να ανοίξω το μπουκάλι!" φωνάζει η Μάντυ ξεφυσώντας. Της έρχεται να τους διώξει και τους δυο απο μέσα..και καλά ο Αχιλλέας στην τελική κάθεται γιατί του το ζήτησε εμμέσως..ο Μάνος γιατί δεν φεύγει? δεν έχει αρραβωνιαστικιά? και ήρθε και καλοντυμένος..είναι τόσο όμορφος..είναι απίστευτο που κάθεται μέσα στο καθιστικό..στον καναπέ της..

Αναστενάζει .

όχι..δεν θέλει να είναι εδώ..να φύγει..

Οι δυο άντρες σηκώνονται ταυτόχρονα για να βοηθήσουν την Μάντυ.

"Πάω εγώ. Εγώ αγόρασα το μπουκάλι.." του λέει κοφτά ο Μάνος και ο Αχιλλέας του χαμογελά ειρωνικά.

"Η Βικτώρια καλά? δεν σε ρώτησα.."

"έρχομαι Μάντυ..!" της φωνάζει και λοξοκοιτά τον Αχιλλέα.

"Δουλειά σου εσύ.." απαντά στον Αχιλλέα που κάθεται ξανά χαλαρά στον μικρό καναπέ.

"Μα..φίλε μου..την δουλειά μου κοιτάω.."

Τον προσπερνά με σφιγμένες μπουνιές..α..δηλαδή έγινε κιόλας " δουλειά του"? τι εννοούσε την πήδηξε? και μου το τρίβει και στην μάπα? εγώ φταίω..που κάθομαι σαν τον μαλάκα εδώ για να την προσέχω..ενώ θα μπορούσα να πηδάω τώρα την Βικτώρια..

Ένα στα γρήγοραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora