H Μάντυ ασταμάτητα της εξιστορεί όλες τις αναμνήσεις της απο τον Μάνο..πως τον περίμενε με καρδιοχτύπι κάθε Τετάρτη να τον δει στην λαική..πως γελούσαν όλοι μαζί της γιατί ήξεραν πόσο τον αγαπάει απο μικρή..της είπε για το πιάνο που του έπαιζε..της μίλησε για τον πατέρα της..για την φυλακή..ένας χείμαρρος απο λέξεις οι σκέψεις της ..ανακατεμένες και με πάθος ξεχύνονταν όλες μαζί..και η Ανδρομάχη κάπνιζε και την άκουγε χωρίς να την σταματά..άκουγε και κουνούσε το κεφάλι και ξεφυσούσε ..ξεφυσούσε πολύ γιατί δεν ήξερε πως να πει στην Μάντυ αυτό που θα της κατέστρεφε τα όνειρα για τον Μάνο.
"Και μου είπε να κάνουμε ένα στα γρήγορα κι εγώ δέχτηκα..και όταν κατάλαβε πως είμαι παρθένα..σηκώθηκε κι έφυγε και απο τότε..δεν ξέρω..με φίλησε κάποιες φορές αλλά μετά ξαφνικά ήταν θυμωμένος μαζί μου..όταν είχα πυρετό ήρθε και μου είπε τόσα άσχημα λόγια..μου είπε και για τον Ιάσωνα..γι αυτό έχει θυμώσει..ίσως αν του εξηγούσα θα ..θα σταματούσε να είναι θυμωμένος..αν και δεν είναι οτι θέλω να τον χωρίσω απο την κοπέλα του..δεν θα ήταν σωστό..κι εξάλλου μου είπε πως δεν θα την χωρίσει και είναι ερωτευμένος..αλλά Ανδρομάχη..ειλικρινά ..καμιά φορά όπως με κοιτάει..δεν ξέρω ..νομίζω πως με θέλει..αλλά και πάλι..μπορεί να το νομίζω γιατί είμαι εγώ ερωτευμένη μαζί του.."
Μιλούσε ασταμάτητα και άλλοτε έκλαιγε και άλλοτε έσφιγγε τα χέρια της σε μπουνιές..
Και η Ανδρομάχη να παιδεύει το μυαλό της ..τι θα μπορούσε να συμβουλέψει σε έναν έρωτα τόσο καταδικασμένο απο χέρι..
"Βέβαια αν του πω οτι είμαι η Ανθή..τότε θα καταλάβει πως χτύπησα τα τατουάζ για εκείνον..και θα καταλάβει πόσο πολύ ακόμα τον αγαπάω..αλλά το θέλω αυτό? εγώ ντρέπομαι να του το πω..θα είναι σαν να του κάνω ερωτική εξομολόγηση..άσε που μπορεί να το θεωρήσει υπερβολικό..να νομίσει οτι είμαι καμιά τρελή που έχω κόλλημα μαζί του..αν και είμαι τρελή για εκείνον ..και έχω κόλλημα ..μεγάλο..." παίρνει η Μάντυ μια μεγάλη ανάσα και την αφήνει να γλιστρήσει απο μέσα της.
"Λοιπόν..πως βλέπεις εσύ την κατάσταση ? τι με συμβουλεύεις να κάνω? έτσι που τα ακούς εσύ..λες να με θέλει λιγάκι και αυτός? " η Μάντυ την κοιτάζει γεμάτη προσμονή.
Και η Ανδρομάχη δεν ξέρει τι σκατά να απαντήσει στην μικρή..δεν έχει ακούσει άλλον άνθρωπο στην ζωή της να είναι τόσο αφοσιωμένος σε έναν έρωτα και μάλιστα χωρίς ανταπόκριση..και τώρα ..τι λέμε Ανδρομάχη?
"Κοίτα ..αρχικά..να σου πω..ε.." λέει η Ανδρομάχη και την κόβει η Μάντυ.
"Ξέρεις κάτι? θα του τα πω όλα..θα του πω πρώτον οτι δεν έκανα κάτι με τον Ιάσωνα..θα του πω ποιά είμαι στ' αλήθεια..και αν με κοροιδέψει για τα τατουάζ να το κάνει..δεν θα κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλο μου..τον αγαπώ και θέλω να το μάθει..η ειλικρίνια πάντα βγαίνει σε καλό..ε Ανδρομάχη?"