Τρέμω γιατί σ'αγαπώ

9.9K 713 77
                                    

Η Ανθή διορθώνει το φόρεμα της και κλείνει το φούρνο. Είναι όλα έτοιμα.

Πηγαίνει πάνω και χτυπά την πόρτα δυο φορές. Ο Μάνος όπως πάντα δεν απαντά.

Ανοίγει την πόρτα και σαστίζει..για μια στιγμή μεταφέρεται στο χρόνο..όταν τίποτα απο όλα αυτά δεν είχαν συμβεί..

Ο Μάνος έχει πλυθεί..τα μαλλιά του είναι ακόμη υγρά..φοράει ένα λευκό πουκάμισο με διπλωμένα μανίκια και τζην..ξυπόλητος..έχει ξυριστεί και είναι όμορφος ..πολύ..

"Είσαι πολύ όμορφος.." του λέει και χαμογελά. Εκείνος κοιτά το φόρεμα της..δαγκώνει το χείλος του και ξεφυσά. Κοιτά χαμηλά σαν να τον παιδεύει κάτι..

"Ποιούς περιμένουμε τελικά?" δεν ήξερε για πόσα άτομα να μαγειρέψει..αλλά απο την χαρά της μαγείρεψε τόσα που θα τα μοιράσει στη γειτονιά στο τέλος..αλλά χαλάλι..το σπίτι τους σήμερα ανοίγει..σήμερα είναι ο καλός οιωνός πως όλα θα φτιάξουν..θα δεχτεί να ξεκινήσει και τις φυσιοθεραπείες..όλα θα γίνουν ..το νιώθει..

"Δυο φίλες.." της λέει και την κοιτά αινιγματικά στα μάτια.

Του χαμογελά. Ας είναι και δέκα φίλες..αρκεί που δέχτηκε να μπει άνθρωπος στο σπίτι..

Το κουδούνι χτυπά.

"Πάω να ανοίξω!" λέει με χαρά η Ανθή και ο Μάνος την φωνάζει.

"Ανθή!" την κοιτάζει αναστατωμένος..μέσα του δίνεται μάχη..δεν θέλει να το κάνει..αλλά δεν του μένει άλλη λύση..όπως τον ξέχασε μια φορά..όπως δεν δίστασε να αφαιρέσει απο πάνω της τα τατουάζ ..έτσι πάλι θα γίνει..απλά με το χειρότερο τρόπο..

Ξεφυσά..σφίγγει τις γροθιές του..αν τιμά τα παντελόνια του..εκείνη..το κορίτσι του..η γυναίκα που αγάπησε όσο τίποτα στον κόσμο..ναι..πρέπει να την διώξει..κι ας τον μισήσει..μόνο έτσι μπορεί να γίνει..δεν του άφησε περιθώρια..

"Τίποτα Ανθή..άνοιξε ..και να τις φέρεις πάνω.." την κοιτά για μια στιγμή. Τον κοιτά με αγάπη. Είναι η τελευταία φορά που θα δει τα μάτια της να τον κοιτάζουν έτσι. Σε λίγο όλα θα τα διαλύσει.

Η αγάπη θέλει γενναιότητα. Και αυτός είναι γενναίος. Θα τα κάψει όλα. Για εκείνην γαμώ..κι ας μην του μείνει τίποτα..νεκρός..χωρίς εκείνη.

Η Ανθή του χαμογελά και φεύγει με βιαστικά βήματα προς τα κάτω.

Ανοίγει λαχανιασμένη την πόρτα με διάπλατο χαμόγελο αλλά στη στιγμή χλωμιάζει.

Ένα στα γρήγοραDove le storie prendono vita. Scoprilo ora