Σκύβει το κεφάλι του κοντά στο πρόσωπο της χωρίς να την φιλά..
εκείνη μπορεί να τον μυρίσει..να νιώσει την ανάσα του στο πρόσωπο της..η καρδιά της χτυπά τρελά και το χέρι της αργά πιάνει το ένα δάχτυλο του..της χαμογελά ελαφρά και παίρνει το χέρι της μέσα στο δικό του.. το κλείνει στην γροθιά του..
"άσε με να σου δείξω..πως κάνουν έρωτα οι άντρες όταν θέλουν πολύ μια γυναίκα..." της φιλά το χέρι και το σέρνει στο ύψος της καρδιάς του.
"..όταν δεν φοβούνται αυτό που νιώθουν.."
Η Ανθή νιώθει την ανάσα της να γίνεται γρήγορη..μόνο ηδονή έχει νιώσει όταν έχει κάνει σεξ με τον Μάνο..γίνεται ..να την κάνει να νιώσει ..κάπως διαφορετικά?
Σκύβει και την φιλά απαλά στα χείλη..
"άσε με να σου δείξω..πόσο μπορείς να με τρελάνεις..θέλω είμαι μέσα σου κορίτσι μου ..να είμαι μέσα σου και να σε κοιτάω..μόνο αυτό σκέφτομαι ..το θέλω πολύ..σε θέλω πολύ.." της λέει με βραχνή φωνή και βαθαίνει το φιλί του.
Ναι την θέλει..κι ας είναι λάθος..κι ας μην το αξίζει..κι ας του λέει ψέμματα..μέσα του..μέσα του νιώθει κάθε φορά που την αγγίζει..οτι αυτό είναι το σωστό..όταν την αγγίζει..όλα είναι σωστά..είναι όπως θα έπρεπε να είναι ..χρόνια τώρα η ζωή του..
"Νιώθω πως σε γνωρίζω απο πάντα..με κοιτάς..και νομίζω..πως με ξέρεις ..πως με νιώθεις..με διαβάζεις και γουστάρω..γουστάρω μωρό μου που το κάνεις αυτό..όπως και να με δεις..πάντα ξέρεις..ότι εγώ για σένα..τα πάντα γαμώ.." της ψιθυρίζει ανάμεσα στα φιλιά που της δίνει ..το χέρι του γλιστρά κάτω απο το φόρεμα της..
"Δείξε μου τα τατουάζ σου..θέλω να μείνεις γυμνή..θέλω να σε κοιτάω να γίνεσαι δική μου.."
Η Ανθή κατεβάζει το φόρεμα της και τραβιέται απο κοντά του.
Η Βικτώρια..την έσωσε ..και εκείνη ..αν δεν υπήρχε η Ανθή στην μέση ..ίσως να τα ξαναέβρισκαν..ίσως...και ούτε την χώρισε..θα της κάνει έρωτα..και θα φύγει στην Βικτώρια..αυτό..αυτό δεν το αντέχει..τίποτα δεν αντέχει απο αυτά..αλλά τον θέλει..τόσο πολύ..είναι ..είναι το αγόρι της..ο άντρας που την έκανε να νιώσει γυναίκα..είναι..τόσο μπερδεμένο..
"Μην..δεν..δεν θέλω εγώ Μάνο.." λέει και δαγκώνει το χείλος της..τον κοιτά στα μάτια..την κοιτάζει ταραγμένος σαν να μην θέλει να το πιστέψει.
"Γιατί γαμώ πάντα το κάνεις αυτό?" σκύβει και της κλείνει το στόμα με μανία. Το φιλί του γίνεται πιο βαθύ ..νιώθει το κορμί της Μάντυ να τρέμει..