Ο Μάνος βλέπει απο μακριά να τον περιμένει η Μάντυ έξω απο το μαγαζί. Είναι ζαρωμένη σε μια γωνιά και δυο τύποι την έχουν στριμώξει.
Γκαζώνει την μηχανή του και σε λίγα δεύτερα έχει καβαλήσει το πεζοδρόμιο .
"Τι παίζει εδώ?" λέει στους τύπους σοβαρά και πλησιάζει την Μάντυ. Εκείνη τον κοιτά στα μάτια και ο Μάνος καταλαβαίνει οτι την έχουν τρομάξει.
"Καλά ρε αλήτες τι της είπατε και έχει μαζευτεί?"
"Σιγά ..προσβάλλαμε το παρτάλι .."
Ο Μάνος με μια κίνηση αρπάζει τον έναν απο το μπουφάν και τον στήνει στο τοίχο.
"Τι είπες ρε μαλάκα για την φίλη μου?"
Ο δεύτερος σηκώνει την μπουνιά του να τον χτυπήσει , ενώ ένας τρίτος τρέχει προς το μέρος τους.
"Όλα καλά φίλε ..τα παιδιά απο εδώ θα την κάνουν και ζητάνε συγνώμη.." λέει ο τρίτος της παρέας καθώς ο δεύτερος άντρας που ετοιμάζεται να χτυπήσει τον Μάνο τον κοιτά με απορία.
"Είναι ο Μάνος Πετρίδης ηλίθιε..ο πρωταθλητής στο mma , θέλεις επαγγελματικό ξύλο για να στρώσεις?"
"Ε..φιλάρα ..μαλακία..την δεσποινίδα απλά της κάναμε παρέα.." λέει ο τύπος που τον αναγνώρισε κι εκείνος . Τον έχει δει σε αγώνα..
Ο Μάνος γυρνά και κοιτά την Μάντυ. "Τους αφήνω ή τους μένω αξέχαστος ?" της λέει και η Μάντυ τον τραβά κοντά της.
"Δεν έκαναν κάτι..άστους..πάμε να φύγουμε σε παρακαλώ"
"Έχει χάρη που το φιλαράκι μου σας λυπάται λαμόγια.."
Καβαλάει την μηχανή και της φοράει το μπουφάν του.
"Αν δεν έχεις ως αύριο μπουφάν θα σου αγοράσω εγώ ένα κι εσύ τραγούδα" της λέει νευριασμένα και η Μάντυ του χαμογελά.
"Καβάλα.." της λέει και γκαζώνει την μηχανή. Εννοείται πως στην Βικτώρια είπε την αλήθεια..πως ο Αρίστος θα την έπεφτε χοντρά στην Μάντυ και όφειλε να την γυρίσει πίσω αλλιώς θα το έκοβε μόνη της..θύμωσε η Βικτώρια..και καλά έκανε δηλαδή..αλλά έχει χάρη που για κάποιο λόγο ..δεν μπορεί να μην την προσέχει..αν και φαίνεται σκληρό κορίτσι..είναι κατά βάθος πολύ ..πολύ..
"Τα χέρια στην μέση μου Μάντυ..θα πέσεις.."
Της λέει και εκείνη περνά τα χέρια γύρω απο την μέση του..φέρνει το πρόσωπο της στο λαιμό του και τον ακουμπά..και τα χέρια της τον σφίγγουν ακόμη περισσότερο..νιώθει την μυρωδιά του και η καρδιά της χτυπά ασταμάτητα..πρέπει κι εκείνος να την νιώθει..την καρδιά της..δεν μπορεί να του κρυφτεί..τον θέλει τόσο πολύ..θέλει να την κάνει δική του..έστω ένα βράδυ..το μάγουλο της ακουμπά το λαιμό του και τον σφίγγει δυνατά..τόσο δυνατά όσο θα ήθελε αυτός να την έσφιγγε.