Δεν μου τα λες καλά Μάνο..

7.4K 642 133
                                    


"Άνοιξε το στόμα σου.." της ψελλίζει καθώς την φιλά στα χείλη

Η Μάντυ πάει να τραβηχτεί και με μια σφιχτή αγκαλιά την φέρνει πάλι κοντά του..την φιλά με μανία ..ακατάπαυστα..εκείνη τραβιέται ..παλεύει στην αγκαλιά του..

"Φίλα με κι εσύ γαμώ.."

Η καρδιά της Μάντυ χτυπά σαν τρελή..τον θέλει ..το θέλει και το φιλί του τόσο πολύ αλλά ..αλλά εκείνος ανήκει σε άλλη..

"Η Βικτώρια.." του λέει καθώς προσπαθεί να βρει την ανάσα της.

"Άσε με να σκέφτομαι εγώ την Βικτώρια..απλά φίλα με γαμώτο.."

Τραβιέται απότομα η Μάντυ ακόμη μια φορά.

"Δηλαδή την σκέφτεσαι τώρα που με φιλάς?" 

"Όχι ρε φιλαράκι ..εσένα σκέφτομαι γαμώ και πως θα σε κάνω να με φιλήσεις..σκάσε λίγο και φίλα με.."

Η Μάντυ πάει να σκύψει το κεφάλι και την τραβά κοντά του.

"Άνοιξε το όμορφο στοματάκι σου.."

"Δεν ..δεν καταλαβαίνω πως..τι να κάνω.."

Ο Μάνος ξεφυσά και τραβιέται.

"Εντάξει..εντάξει..ας ηρεμήσουμε λίγο.." αλλά δεν την αφήνει απο την αγκαλιά του. 

Δεν της μιλά. Κοιτά τα μάτια της ..τα χείλη της..

"Φόρα το μπουφάν σου θα κρυώσεις.."

"Δεν το θέλω..γαμώ.." του λέει με παράπονο και σκύβει και την δαγκώνει στα χείλη.

"Μην μιλάς έτσι"

"Εσύ..εσύ γιατί μου μιλάς έτσι?"

"Εγώ είμαι άντρας.." και την αρπάζει και την φιλά ξανά με μανία.

"Δεν θέλω" του λέει και τραβιέται.

Έχει δίκιο.. σκέφτεται ο Μάνος..είμαι μαλάκας..τι κάνω? 

Την αφήνει απο την αγκαλιά του.

"Συγνώμη..συγνώμη που σε φίλησα..έχω κοπέλα και δεν τιμάει τα παντελόνια που φοράω.. αυτή η συμπεριφορά. Δεν..δεν ξέρω τι με πιάνει όταν σε βλέπω.."

"Δηλαδή όταν με βλέπεις ..σου είναι πιο εύκολο?" τον κοιτά γεμάτη παράπονο

"Όχι..ναι..δηλαδή..σκατά. Τίποτα ..άστο..γαμώτο..απλά συγνώμη εντάξει? είμαστε φίλοι, έχω σχέση, εσύ δεν θέλεις κι εγώ δεν θέλω βασικά και ..αυτά"

"Μάλιστα.." λέει η Μάντυ και κοιτά τα μποτάκια της.

"Και φόρα το μπουφάν..είναι δώρο για τα γενέθλια σου..σε παρακαλώ..τρέμεις.."

Ένα στα γρήγοραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora